Nu imi plac pietele aglomerate

De fapt nu imi plac toate zonele aglomerate, piete, targuri, pe stadioane, in metrou sau transportul in comun la orele vraf, etc..

De obicei cumparaturile mi le fac din Carefour sau Profi, si aleg anumite intervale orare cand este mai liber. In acest fel, nu am parte de inghesuiala specific latina.

Cand eram mai mic, am prins vremurile de aur, cand trebuia sa stai ca prostul la cozi ore in sir pentru a cumpara ceva de mancare. Si stateai si asteptai pana iti veneau toate pandaliile, iar cand in sfarsit venea marfa incepea macelul. Care se tinea bine pe picioare mai avea o sansa, care nu: adio mama!

Poate ca acest aspect ma face astazi sa nu indragesc deloc idea de a merge in locuri aglomerate. Si multumita democratiei exista magazine unde gasesti aproape orice, cu cosul in mana, fara inghesiuala. Dar ce facem cu birocratia? Merg la ITM, vai de mine! Am nevoie la administratia fiscala, jale mare! Am nevoie la …….

Asa trebuie sa fie? Cozi la hartoage? Poate ca da. Poate ca prin aceste cozi statul, supremul suveran, ne dovedeste inca o data faptul ca trebuie sa inghitim ce ni se ofera. Sau poate ca e altceva, ceva mai mult de atat, dar ce?

 

2 Responses to “Nu imi plac pietele aglomerate”


  1. 1 bibabum 28/06/2011 la 20:33

    unde e multa lume si e cald e si mai nasol mai ales daca iti functioneaza simtul olfactiv bine

  2. 2 Florin Morosan 29/06/2011 la 14:50

    Mie îmi place aglomeraţia …
    La piaţă merg mai rar. Nu ştiu cum e la magazinul Profi la care mergi tu, dar unde mai merg eu din când în când, e atât de mic ca spaţiu de nu ai unde să te învârţi. Te loveşti de ceilalţi fără să vrei …


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 133,556 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


