Cum ridici banii de la Adsense

Am luat 100Euro de la Adsense, dar cu greu.

Acum doua luni mi-a venit primul CEC: 97,5Euro. Si m-am dus sa imi ridic banii. Surpriza! Trebuie sa am un cont in Euro, sa depun in el 35Euro garantie, si peste 45 de zile voi avea banii. Asta daca totul decurge normal, altfel pierd si garantia. Asa ca mi-am bagat picioarele si punct.

Apoi am decis sa folosesc Western Union. Si asa, luna asta am avut de ridicat un pic peste 100Euro, afara de CEC-ul ce poate ma voi risca sa depun garantia. Si merg la Raiffeisen Bank, dar aici dau peste un idiot cu fata de tocilar de prin filmele americane, si dupa toate verificarile de rigoare imi cere un cod. Codul secret.   „Asta e nebun sau eu?” m-am intrebat. Si i-am spus ca nu stiu de asa ceva, dar el foarte serios imi zice sa ii trimit lui „Google asta” un mail pentru a clarifica situatia.

O fi fost ghinion, o fi fost faptul ca unii sunt angajati pe pile, chiar si la sucursalele mari, sau poate ca fata mea de neserios(caci nu ma barbierisem), cine stie?   Asa ca am plecat oftica, dorind sa ii zic vreo doua, dar ma gandeam ca poate eu nu am citit bine in interfata Adsense.

Si vin eu suparat acasa, si caut pe net un cod. Ei bine putea sa fac eu par alb, codul era doar in mintea operatorului Raiffeisen. Mai caut eu prin internet sa vad cum au ridicat altii banii, si aflu ca la Banca Transilvania se poate face tranzactia si pe card, la bancomat. Ei, si cum eu am card si la Transilvania, fugi repede.

La ATM-ul Transilvania introduc cardul, selectez Wester Union, introduc codul MTCN, si apoi caut ca un besmetic tara. Na! belea, ca Irlanda nu era pe lista. Deci e grava situatia. Asa ca am amanat pana astazi, luni, si am mers frumos la ghiseul bancii, tot Transilvania, unde dupa doar 10 minute aveam banii.

Cam asa s-au petrecut peripetiile mele, dar pana la urma binele a invins monstrul de sistem, si toti au trait fericiti pana……

16 Responses to “Cum ridici banii de la Adsense”


  1. 1 andreea iulia toma 27/06/2011 la 14:56

    Mai multa bataie de cap decat suma….

  2. 2 'mnealui 27/06/2011 la 15:38

    Am patit-o si eu anul trecut. Pana la urma am rezolvat la BRD dupa ce mi-am deschis un cont cu 3 euro la ei.

  3. 3 Haine 27/06/2011 la 16:12

    Deci multa, multa bataie de cap degeaba, mai bine Ba….nu mss

  4. 4 Val33ntyn 27/06/2011 la 21:13

    E aiurea tare. Iti vine sa nu ii mai scoti :))

  5. 5 Pato Basil 27/06/2011 la 21:19

    eu n-am adunat nici 19 euro pana acum:(
    Felicitari!

  6. 6 Reclame Tv 27/06/2011 la 21:34

    De obicei eu incasez cec-urile la BCR. Dureaza 30-40 de zile si au un comision de 5 euro la retragere, dar asta este 🙂

  7. 7 DannielPH 28/06/2011 la 16:35

    Si mai greu pana ajungi la prima plata.

  8. 8 annitu 29/06/2011 la 16:20

    Haha=)) fix aşa am păţit şi eu. M-a mâncat undeva să aleg CEC-ul, pentru că nu ştiam care e faza exact cu Western Union (nu că acum ştiu prea bine). X_X

    Mno. Bine că ai rezolvat-o până la urmă ^_^

  9. 9 Randy 29/06/2011 la 17:29

    Cica „el foarte serios imi zice sa ii trimit lui “Google asta” un mail pentru a clarifica situatia” … foarte tare asta! :)) =))

  10. 10 Jorjette 01/07/2011 la 12:59

    Noi n-am trecut prin asemenea complicatii, am ales din prima sa primim banii prin western, si in fiecare luna cand adsense ne trimite banii, intr-adevar, la plati, la suma emisa, primesti niste informatii, cum ar fi un cod cu care te prezinti. E mult mai simplu si nici nu intampini probleme.

    Mi se pare ca primesti si email, insa noi nu il mai asteptam 🙂 gasim informatiile in contul de la adsense, ca stim cam cand se emite plata.

  11. 11 derscanu 01/07/2011 la 16:01

    Acum stiu si eu(din experienta) ca varianta Western Union este mai buna. Nu stiu insa ce sa fac cu CEC-ul, este pe el aproape 100 de euro, parca mi-ar parea rau sa ii pierd.

  12. 15 Jorjette 01/07/2011 la 16:09

    Uită-te în contul de adsense şi o să găseşti răspunsul. Ştiu că se poate returna cecul, în plus am văzut prin cont că ai opţiunea de ‘Solicitare de reefectuare a plăţii’ – gasesti asta la plati, la ajutor.

    Daca nu mai uita-te pe acolo si vei gasi toate raspunsurile de care ai nevoie, nu pierzi banii astia…

  13. 16 Lisandru 29/08/2011 la 13:15

    Frate asta am patit si eu acum .. mi-au venit banii normal si cand am mers sa ii ridic prin card .. surpriza .. nu exista tranzactia si am bagat cu mare atentie de zeci de ori codul mtcn(numarul platii) cat si suma exacta si tara .. pana la urma am mers la ghiseu si iam ridicat tot la transilvania si mi-au spus ca nu stiu ei de ce nu merge.. card ce il facusem special pentru treaba asta .. mi se pare de kko chestia, u cum ai reusit sa ii ridici ? tot prin ghiseu sau a mers cu cardul ?


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 137,693 hits

Top click-uri

    Urmărește-mă pe Twitter


