Serviciul tehnic Romtelecom

Dupa trei zile in care telefonul fix si internetul ADSL nu a functionat, am zis ca trebui sa ii anunt, poate ei nu stiu de problema.

Si cauta un mail, un nr. de telefon.. Mail nu am gasit, si chiar daca as fi gasit, cine l-ar citi?

Cu telefonul e mai simplu, un nr. gratuit: 08008 25425, la care ai toate sansele sa astepti pana crapi, si unul promt dar cu bani: 0903.903.903.

Ma intreb eu, ca simplu consumator sau client, ce rost are un numar pentru serviciul tehnic cu bani? Ii suna cineva? Si de ce ar face-o? Oare nu este obligatia prestatorului de servicii sa fie promt pentru toti clientii lor? Eu asa cred, dar poate ma insel, cine stie.

Noroc de faptul ca am tot de la ei un modem wireless(stick USB).

6 Responses to “Serviciul tehnic Romtelecom”


  1. 1 Serginho 20/06/2011 la 14:05

    la rds suni gratuit si se misca repede baietii. probabil depinde si locatia. chiar e aiurea sa suni fiindca ai o problema din cauza lor si sa mai fi si taxat. tipic romanesc.

  2. 2 Boogie 21/06/2011 la 10:49

    Astia de la Romtelecom asa sunt. Ceilalti nu stiu ca nu am avut de lucru cu ei, dar la Romtelecom asa e din pacate, dar nu ai ce face.

  3. 3 Bucur 21/06/2011 la 18:33

    mai se mira de ce pierd clienti cei de la romtelecom 😛

  4. 4 Florin Morosan 22/06/2011 la 06:47

    Şi eu sunt client Romtelecom şi o să mă piardă când termin contractele cu ei. Tarife prea mari, serviciu relaţii clienţi vai şi amar, lucrători de teren care habar nu au pe ce lume trăiesc, etc.

    • 5 Derscanu 22/06/2011 la 09:10

      In general eu sunt multumit de ei, si asta pentru ca viteza este buna si conexiunea stabila, insa cand ai nevoie de o interventie … parca i-ai condamna la moarte.

  5. 6 Iorga Teodor 13/02/2013 la 15:44

    Dlor. de la serv.tehnic/exploatare : sant un abonat al dvs si as avea o informatie, sant posesorul unui aparat telefonic CDMA FIXED wireless model PX310LR cu cartela Ruim,este nou, va rog sa-mi comunicati daca se poate folosi in zona locatiei mele : localitatea BUICESTI comuna BUTOIESTI jud.Mehedinti, iar daca este folosibil in aceasta locatie va rog sa-mi spuneti si modalitatea. Eu am linie telefonica prin cablu, dar este problema cu furturile de cablu in perioada de vara, in aceasta situatie as vrea sa trec pe telefonie wireless. Astept raspunsul dvs, multumind anticipat pentru intelegere si cilaborare


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 133,492 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


