Teme wordpress gratuite sau cu bani

Pentru cine are blog pe wordpress selfhost posibilitatea schimbarii sablonului este relativ simpla. Insa pentru cei ca mine care sunt etern nemultumiti este cam greu sa gaseasca o tema anume.

Si atunci cautam pe net alta si alta. Din aproape tot ce este gratuit nu prea am gasit ceva care sa fie exceptional, insa cu bani am vazut destule. Si totusi, de ce as da bani pe o tema pe care probabil o voi schimba si pe aceia luna viitoare?

Adica, daca vrei o tema anume fie o cumperi fie o comanzi, va fi ceva mai scump daca o faci la comanda insa merita. Dar daca nu esti hotarat sa o pastrezi iti recomand sa nu dai banii pe ea.

4 Responses to “Teme wordpress gratuite sau cu bani”


  1. 1 Boogie 06/06/2011 la 11:37

    Dar tu pe ce anume ai blogul ? In legatura cu temele, mereu sunt unele pe placul fiecaruia, numai sa nu se plictiseasa asa de repede de ea. Faina noua tema.

  2. 2 Val33ntyn 07/06/2011 la 16:57

    Desi tema pe care o am acum este una premium eu am gasito gratis pe google. Prefer temele frumoase cu multe functii si de obicei ele sunt premium dar sa nu dau bani.

  3. 4 'mnealui 09/06/2011 la 12:43

    Gratuita si modificata conform cerintelor.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 133,627 hits

Urmărește-mă pe Twitter


