O industrie numita SPAM

Suntem atacati zilnic de mii de mesaje spam, fie ca ne sunt trimise prin mail, SMS, comentarii pe bloguri, reclame tv, stiri, etc..  Industria SPAMULUI este destul de profitabila din moment ce spamul nu se mai sfarseste odata.

Nu ma pricep prea mult eu la spamuri insa le vad zilnic. Mai nou am observat cum pe rubrica de comentarii apar tot felul de fraze puse intre paranteze drepte, de parca ar fi fost niste pinguri sau trackback-uri, insa fara nici cea mai mica revelanta fata de articol.

Aproape zilnic primesc zeci de spamuri, noroc cu Akismetul. Unele spamuri sunt aproape de un comentariu normal, insa daca esti un pic atent realizezi marsevia din spatele lor.

Comentarii gen schimb de link, alta prostie. Cum sa pun eu in blogrollul meu niste site sau bloguri pe care nu le-as citi nici daca as fi platit sa o fac?

Ar mai fi multe de zis, dar momentan ma cam grabesc…

8 Responses to “O industrie numita SPAM”


  1. 1 Val33ntyn 05/06/2011 la 16:12

    Nici mie nu imi place spam-ul deaceea folosesc pe blog formula matematica. Akismet le baga la spam dar nu le sterge, si cu formula asta nici macar la spam numai intra. Pe mail am block cu antivirusul si rar primesc mesaje de la cosmote.

  2. 2 derscanu 05/06/2011 la 22:28

    Deocamdata sunt multumit de Akismet, sa vedem cat timp…

  3. 3 Boogie 06/06/2011 la 12:04

    Am inceput sa urasc chestia asta. Dar daca unora la iese banul din mesaje de tip SPAM, bravo lor ca s-au gandit la ideea asta.

  4. 5 Florin 08/06/2011 la 20:31

    Mi-e groaza cand ma gansesc la zilele cand va incepe spam-ul pe telefon. Atunci sa vezi belele!

  5. 6 adriank 08/06/2011 la 22:19

    si pe mine ma omoara, mai ales luna asta, primesc zilnic peste 100. Singura mea grija e sa nu sterg din greseala si comentariile bune, in rest n-am treaba, vorba lui Boogie, bravo lor daca si castiga ceva pe treaba asta.

  6. 7 Andrei Pavel 26/06/2011 la 14:47

    de cateva saptamani si eu am zeci de spamuri pe zi.. e stresant sa le tot sterg. si da, traiasca Askimet 🙂

  7. 8 Andrei Pavel 26/06/2011 la 14:50

    ps- culmea e ca sunt majoritatea din partea motoarelor de cautare ceea ce e dubios.. si nu inteleg cum aleg ei posturile pe care sa le lase…


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,323 hits

Urmărește-mă pe Twitter


