Tigara electronica

Am incercat si eu sa trec de la clasic la electronic, si nu prea a mres.

Multi oameni sunt incantati de „beneficiile” tigarii electronice datorita faptului ca o poate savura si in spatii inchise, in locuri publice unde legea interzice, dar si datorita faptului ca la bani ar iesi mai ieftin, si, cine stie.., poate chiar vor renunta la tutun, in timp.

Insa spre surprinderea multora a fuma eletronic nu este nici o afacere. In primul rand ca nu se va lasa nimeni de fumat in acest mod, este doar o schimbare de la un fumat tutun cu nicotina la un fumat nicotina simpla, iar dependenta o da chiar nicotina, deci hents.

Apoi, eu am reusit sa o tin intacta trei saptamani, dar nu am folosit-o cine-stie ce caci nu mi-a placut: ori fumez tigara normala ori nu! Problema se pune insa la persoanele care au prostul obicei de a bea pana nu mai stiu cum ii cheama, caz in care obisnuinta sau mai bine zis reflexul ii indeamna sa aprinda o tigara, si cum tigara lor este electronica, cam greu cu bricheta..

Concluzia. Incercati daca vreti, eu am facut-o si o consider o investitie proasta. Acum deh! Si tutunul e tot o investitie proasta, dar vorba aia: daca tot fumezi, macar fumeaza ceva de calitate!

5 Responses to “Tigara electronica”


  1. 1 Bucur 05/06/2011 la 05:35

    Fumatul este un pacat asadar lasativa de pacate si nu mai distrugeti ceea ce Dumnezeu a facut.

  2. 2 adriank 05/06/2011 la 13:19

    Am un prieten in Oradea care se ocupa cu vanzarea de tigari electronice. Le aduce din Germania. Din cate-am auzit se vand ca painea calda si sunt ceva mai putin nocive,
    Oricum, orice fumat de orice tigare mis e pare o prostie, fara suparare.

  3. 3 Val33ntyn 05/06/2011 la 16:09

    Mai degraba nu fumez nimic si gata.

  4. 4 Boogie 06/06/2011 la 12:00

    Am fumat si eu din tigara electronica si mi se pare o porcarie. Nu merita.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,239 hits

Urmărește-mă pe Twitter


