Facebook stie pe unde umblati

Chiar daca nu folositi functiile de share ale acelor butoane, ele pot fi folosite pentru a inregistra pe ce site-uri va plimbati.

Se pare ca atata vreme cat sunteti logati pe contul de Facebook si vizitati o pagina care are un buton Facebook, atunci acestia vor sti unde va aflati. sursa Apropo.ro

Ei bine nu din acest motiv nu am eu un buton de Facebook Like sau Facebook Share, nu le am pentru ca nu imi place Facebook deloc. Insa chiar daca as avea, si chiar daca Facebook ar sti pe unde umblu eu sau alti navigatori ai oceanului virtual, cu ce i-ar incanta pe ei?  Caci sunt milioane de utilizatori, si e cam greu sa tii pasul cu toti.

Totusi, daca vreti sa nu se stie pe ce site umblati brambura va sfatuiesc sa o lasati mai incet cu Facebook-ul, nu de altceva dar prea mult strica!

1 Response to “Facebook stie pe unde umblati”


  1. 1 Reclame Tv 08/06/2011 la 01:08

    Si Google stie pe unde navigam 🙂


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,921 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


