Visul unei nopti de vara

Bloggerul

Nu, nu este vorba de celebrul roman al unui mare scriitor, pai ce! eu nu pot fi scriitor? Poate nu sciitor mare, dar macar acolo, unul mititel. Si de ce nu as fi, daca degete pe tastatura merg de multe ori singure.

Pana la urma blogul este un roman format din mii de posturi(articole), si care desi par fara legatura intre ele, esenta este aceiasi, caci eu  scriu, scriu in felul meu, iar ideile gasite pe un articol pot fi descoperite si pe altele in diverse forme si exemple.

Sa fie bloggerul un mic scriitor, sau un simplu jurnalist de ocazie. Sau poate un pic din toate astea?

Daca as fi avut posibilitatea necesara as fi urmat cursurile unei facultati de psihologie sau jurnalism, dar nu a fost sa fie. Asa ca odata cu blogul reusesc sa fac ceva ce nu pot face fara diploma.

Cu totii avem vise, dar visul de vara difera de cel de iarna, iar cel de noapte difera de cel de zi. De ce oare? Cine stie, cui ii pasa? Dar daca vara a venit, si nu ma refer la calendar, ci la faptul ca poti merge in tricou, ca iarba este verde(acolo  unde este), ca aerul este cald si placut, ca toata natura este plina de viata. Ce peisaj diferit fata de cel din toiul iernii, cand pomii sunt tristi, cand parca duc dorul mustelor si tantarilor!

Si visul meu, OH! ce vis frumos, pacat ca l-am uitat! Daca mi-l amintesc poate il voi asterne pe hartia digitala, sau poate ca nu. Caci pana la urma visul meu, un vis de noapte si de vara, este al meu, si doar al meu. Si fara a fi egoist poate ca vreau sa il tin doar pentru mine.    Mai repede va spun un vis, nu l-am visat nici noaptea, nici vara, ci tot timpul, cu ochii larg deschisi:

Oameni sanatosi tun pasesc pe strada curata, fara pic de mizerie, fara gropi, fara caini comunitari, fara hoti, fara drogati…. Magazine pline ochi cu detoate, ieftine si bune, iar oamenii binecrescuti isi cumpara doar strictul necesar, fara a isi bate joc de produse, fara a arunca ambalaje pe jos, fara a ….

Un spital mare cu putini bolnavi in el dar cu multi medici, toti lucrand pentru binele bolnavilor. Vad o scoala mare si elevii din ea par pregatiti pentru viata. Vad multumirea plutind in aer si realizez ca viata ar fi un pic prea banala daca visul meu ar deveni realitate.

1 Response to “Visul unei nopti de vara”


  1. 1 andreea iulia toma 04/06/2011 la 13:11

    Un vis prea frumos sa devina realitate…poate nici nu am sti ce sa facem cu atata multumire…si-apoi, noi despre ce am mai scrie? 🙂


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 133,492 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


