Top 5 filme ce merita vazute si revazute

Idee preluata de la Pato.ro

1.   The Matrix

Cu siguranta ca Matrix a fost filmul  ce a adus o noua infatisare efectelor speciale. Dar nu acesta este motivul pentru care il consider numarul 1 in topul meu, ci faptul ca a adus o noua viziune asupra realitatii ce ne inconjoara. Un film ce merita revazut pentru cei care l-au vazut deja, iar pentru cei care nu l-au vazut, merita sa il vedeti, cu siguranta.

Actiunea se petrece in anul 2070. Neo lucreaza ca functionar la o companie. Din ce in ce mai des, el intalneste termenul de „Matrix” in timpul calatoriilor sale in spatiul cibernetic. Incercand sa afle semnificatia acestui termen, el o va cunoaste pe Trinity, care il duce intr-o lume necunoscuta, in care sa poata afla adevarul. Aici, Neo face cunostinta cu Morpheus, care ii va dezvalui un adevar cutremurator. Ceea ce pare real in viata oamenilor, nu este altceva decat imaginatia lor, ei fiind victime ale unui program ce creeaza o realitate virtuala, sursa www.cinemarx.ro

//

2. Inceptions
Pentru ca toti avem vise, si nu ma refer doar la visele cu ochii deschisi, ci la cele cu ochii inchisi, cand subconstientul nostru ne poarta intr-o lume aproape „virtuala”(imaginara). Cum ar fi daca am putea calatori intr-o astfel de lume, in subconstient, fiind in acelasi timp constienti de tot ce facem si vedem?

Dom Cobb(Leonardo DiCaprio) este cel mai priceput hot de informatii, din chiar mintea, subconstientul, altor persoane. In vis, mintea este vulnerabila… Dom obisnuit sa fure informatii(spionaj industrial) primeste o ultima misiune, sa sadeasca o idee in mintea cuiva. O idee ce trebuie crescuta, usor, usor….. Dar calatoria in lumea imaginara este extrem de periculoasa, iar drumul spre casa….

http://video.cinemagia.ro/v/265781&mute=false

3. 50 First Dates

Mereu si mereu la prima intalnire.
Cum ar fi daca persoana pe care o iubesti, alaturi de care te-ai legat sufleteste pentru vecie sa nu isi aduca aminte de tine a doua zi, zi dupa zi?

http://video.cinemagia.ro/v/514877&mute=false

4. Forrest Gump

Poate cel mai bun film realizat vreodata in toata istoria cinamatografiei.
Un film despre viata, despre visul american, despre lucruri simple…
O alta perspectiva asupra vietii, un film pe care daca nu l-ati vazut, merita sa il incercati: Lumea nu va mai fi la fel vazuta prin ochii lui Forrest Gump!!!

http://video.cinemagia.ro/v/842466&mute=false

5. Braveheart (Inima neinfricata)

Un film care mi-a placut din prima clipa, un film care mi-a vorbit despre libertate, despre sacrificiile ce trebuiesc facute pentru Libertate.
Indiferent de cat de plin ar fi frigiderul meu, de cati bani as avea in buzunar, sau de cate bunuri materiale as avea in casa, daca nu am libertate nu am nimic.
O viata a mea, nu supusa altora, o libertate ce izvoraste din nevoia sufletului, o libertate ce ma face sa lupt, sa imi risc viata….

http://video.cinemagia.ro/v/591633&mute=false
Cu siguranta ca multe sunt filme bune, filme ce merita a fi vazute, am mentionat doar 5, cele care mi-au lasat ceva mostenire, din care am invatat sau inteles ceva.

8 Responses to “Top 5 filme ce merita vazute si revazute”


  1. 1 Pato Basil 03/06/2011 la 09:31

    da trebuie sa vad si Inception, aproape am uitat de el!

  2. 2 adriank 03/06/2011 la 12:08

    mai sunt cateva de care probabil ai uitat, American Beauty, Rain Man, The Shawshank Redemption, si chiar Hannibal sau Fight Club.
    Intradevar Braveheart nu trebuie ratat de nimeni si e foarte bun de revazut.

  3. 4 Val33ntyn 03/06/2011 la 17:04

    L-am vazut doar pe asta 50 First Dates si mia placut mult.

  4. 5 Bogzilla 07/11/2011 la 03:07

    Inceptions ar fi pe locul 1 detaşat, între filmele amintite de tine aici

    • 6 Derscanu 07/11/2011 la 19:03

      Cu siguranta Iceptions este un film exceptional, insa Matrix a fost filmul ce a revolutionat efectele speciale, plus ca ideea din film este super.

  5. 7 pinguu 02/01/2012 la 23:24

    daa.si mie mi-au recomandat multi Inception..
    cred ca ma bag la el in seara asta..


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 134,878 hits

Urmărește-mă pe Twitter


