Forum pentru batrani

La sugestia doamnei Michi am realizat un forum pentru persoanele in varsta. Probleme, sfaturi, impresii, si orice altceva.

Momentan am deschis 5 discutii, nefiind cunoscut acest forum, caci este nou, nu vad rostul la mai multe topicuri.    Astept persoanele de varsta a treia care vor sa cunoasca altele asemeni lor, cu pensii mici sau mari, cu probleme medicale sau orice alte probleme.
De asemenea oricine este invitat sa faca reclama acestui forum, asta daca considera ca este o initiativa buna.

Deci: http://www.forumpentrubatrani.cafeneaua.net

Up date: forumul s-a inchis datorita unor probleme tehnice.

4 Responses to “Forum pentru batrani”


  1. 1 Friv 04/06/2011 la 09:34

    Iniţiativa este foarte bună dar nu ştiu cât va avea succes că bătrânii care se pricep la net sunt foarte puţini.

    • 2 Derscanu 04/06/2011 la 11:56

      Vom vedea. Merita incercat!

    • 3 Michi 04/06/2011 la 13:45

      Friv a scris:”Iniţiativa este foarte bună dar nu ştiu cât va avea succes că bătrânii care se pricep la net sunt foarte puţini”.
      Nici nu stii ce multi pensionari,in special barbati cu ceva studii stau zilnic pe net. Si femeile prin email, Skype sau Mess vorbesc cu copiii plecati. Eu personal am cel putin zece cunoscuti pensionari, utilizatori de net dar desi i-am informat despre aparitia acestui forum stau in expectativa. M-am bucurat ca un prieten din Germania, altul din Israel au dat o tura pe aici.Nevoia de comunicare este enorma la varsta a treia.

  2. 4 Val33ntyn 04/06/2011 la 19:17

    Foarte frumos. Cred ca ar trebui sa vorbeasca si sa dezvolte ceea ce fac cei de pe la PrimaTv cu „Batrani si Nelinistiti” ma amuza emisiunea aia.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 133,689 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


