Vodafone avantaj: 700 minute in retea si 70 nationale

Da. Scriam mai demult despre faptul ca abonat Vodafone fiind, (Vodafone Avantaj)  a trebuit sa imi cumpar o cartela pentru a avea ceva avantaje concrete, caci la abonament am 30 minute in retea iar la cartela mii de minute.

Si ce am facut? Am sunat la *222 si am pus o intrebare geniala: sa mai prelungesc abonamentul sau trec pe cartela?

Astfel am primit pentru 5Euro: 700 minute in retea, 700SMS, plus 70 minute nationale, lunar, pentru 2 ani. Pai, mai stam de vorba asa, nu?

Intreb: de ce nu am fost sunat de cei de la Vodafone si sa mi se faca o astfel de oferta inainte sa ii sun eu si sa le expun faptul ca vreau sa le zic PA!? Greu de zis, poate ca premiza: gluma-i gluma pan’ se prinde!, e valabila si la companiile mari.

2 Responses to “Vodafone avantaj: 700 minute in retea si 70 nationale”


  1. 1 Pato Basil 01/06/2011 la 15:41

    asa au facut si cei de la romtelecom cand le-am zis ca renunt la serviciile lor ca ma jecmaneau de ani de zile…si au bagat o oferta de nerefuzat! Dar asta m-a facut si mai suparat si am zis sa faca mai repede actele de divort!

  2. 2 Reclame Tv 02/06/2011 la 20:15

    Deci se poate. Felicitari pentru reusita.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,293 hits

Urmărește-mă pe Twitter


