Experientra profesionala

Peste jumătate dintre angajatorii din România (53%) întâmpină dificultăţi în ocuparea posturilor vacante, în principal din cauza lipsei de experienţă a candidaţilor, iar cel mai greu de găsit sunt muncitorii calificaţi, inginerii şi persoanele pentru funcţiile de conducere, potrivit Manpower, citat de Mediafax.

Bun, sunt un tanar ce abia am terminat o facultate, un liceu, o scoala profesionala sau de meserii, si vreau sa ma angajez.  Bravo mie!!! si atat, caci viitorul meu angajator vrea tineri cu experienta, iar eu nu am asa ceva. Si daca ma gandesc bine, voi cauta un job conform pregatirii mele, si voi cauta, si voi cauta, insa nu prea se inghesuie nimeni sa ma angajeze, ca de: nu am experienta.

Si peste 7 ani, eu negasind nimic concret voi fi tot fara experienta, si tot fara un job, iar angajatorii vor cauta in zadar tineri calificati si cu experinta. Eu le urez cautare placuta!!!

2 Responses to “Experientra profesionala”


  1. 1 Pato Basil 01/06/2011 la 17:33

    de asta ar fi ok sa ii angajeze pe un salariu sa zicem mai mic insa o data cu progresul si cu beneficiile pe care le aduce firmei sa creasca si salariul… asa ar fi ideal pentru ambele parti! Tanarul beneficiaza de training … firma de serviciile lui iar pentru a nu-l pierde ii ofera un salariu care sa se reflecte in profesionalismul de care da dovada!

  2. 2 Derscanu 01/06/2011 la 17:52

    Asa ar fi logic, insa logica ne omoara cu zile.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 134,799 hits

Urmărește-mă pe Twitter


