Multe chestii

Am revenit in online dupa cateva saptamani bune de absenta.Pot spune ca in aceasta vacanta(offline) am descoperit ca se poate trai bine-merci si fara net, insa cred ca daca as renunta definitiv la aceasta pasiune, blogging, as pierde enorm de mult, caci in fata tastelor pot spune anumite lucruri pe care le pot spune „verde in fata”.

De exemplu:

-daca vrei sa fim prieteni de ce ma sapi pe la spate? De ce tii cu tot dinadinsul sa imi dovedesti ca te-ai nascut in zodia prostiei?

-daca muncim impreuna cot la cot, mai mult eu si mai putin tu, de ce atunci cand vine un sef trebuie sa ii explici tu ce am facut noi, laudandu-te mai intai pe tine, cand stii bine ca greul l-am dus eu, sau poate nu realizezi, lucru ce te plaseaza in categoria de mai sus, aia scrisa cu rosu.

-daca eu nu mai am bani pana la leafa, de ce tii mortis sa imi dai tu sa mananc cand ai putea sa ma imprumuti cu bani? Pentru ca apoi sa te lauzi ca m-ai tinut tu pe mancare?

-dai am 4 superiori(sefi), unul mai barosan decat altul, si fiecare idiot in felul sau da ordine aiurea, pe care ar trebui sa il scuip primul, pe cel mai mare in grad, sau pe cel mai idiot dintre ei?

 

Bonus! Cum se face ca prostul cu pile ajunge sa conduca iar cel ce are calificarea adecvata se supune? Asa o fi si prin alte tari? Si cum mama mamii ei de treaba vina asta: „nu-ti convine poti sa pleci!” ?       Pai o sa plec ba dobitocilor(voi si cine v-a pus in functii, prostilor, caci daca nu v-as cunoaste nu as da doi bani pe voi), dar nu plec cand vrea un fraierici cu pile, ca nu mor caii cand vor cainii.      Iar daca prin absurd cititi aceste randuri m-as mira de ati intele ceva.   Noroc ca printre miile de creti mai sunt si oameni capabili, caci fara ei ati fi o simpla ceata de cretini ce nu ati sti incotro s-o luati, ati bajbai in bezna ca chiorii.

Si singura consolare sta tocmai in faptul ca intre voi mai sunt si oameni adevarati, nu stiu cat or mai rezista in cuibul de viespi…..

Deci, m-am racorit!!!

8 Responses to “Multe chestii”


  1. 1 Pato Basil 31/05/2011 la 21:38

    tare aia cu zodia prostiei o s-o tin minte!

  2. 2 Reclame Tv 31/05/2011 la 22:26

    Clar, superiorii tai nu stiu ca ai blog 🙂

  3. 3 'mnealui 01/06/2011 la 06:51

    Putine locuri de munca unde nu-i asa.

  4. 5 Florin Morosan 01/06/2011 la 08:15

    Ştiu şefii tăi că ai blog? 🙂
    Măcar aici să ne răcorim şi noi, că în rest stăm şi înghiţim în sec …

  5. 6 derscanu 01/06/2011 la 09:05

    Cred ca stiu ca am blog, nu stiu daca il si citesc, nu au ei timp de chestii din astea marunte….

  6. 7 Reclame Tv 01/06/2011 la 12:00

    Poate au auzit de la cineva ca ai blog si scrii pe el, dar stiu adresa, URL-ul?

  7. 8 Val33ntyn 01/06/2011 la 16:45

    Las’ uita neplacerile si traiesteti viata.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,293 hits

Urmărește-mă pe Twitter


