Dincolo de tehnologie

Am disparut un pic din civilizatie, si in urmatoarea saptamana voi fi tot disparut, am prins doar asa, un strop de timp, si in acest minuscul moment am aruncat un ochi pe blogurile din blogroll, fara a interveni cu ceva insa caci timpul este limitat.
Spuneam deci ca am parasit pentru moment lumea civilizata, in special zona online. Am realizat ca o astfel de pauza e buna, in sensul ca ajuta mintea, spiritul. Mi-am schimbat atitudinea vis-a-vis de blog si ceea ce reprezinta el pentru mine, blogul trecand astfel pe un loc inferior altor prioritati.
Desi necesar, vital poate pentru o societate aglomerata, cu oameni straini ce se inghesuie unul in sufletul altuia dizolvand ramasita zonei personale, blogul fiind poate apogeul comunicarii intreplanetare, fiecare dintre noi avem o misiune in viata, anumite datorii fata de cei de langa noi, si ele devin prioritare.

Pot spune ca am invatat multe in ultimul an, si asta datorita blogosferei. Asa ca nu voi renunta la blog, dar voi fi un pic mai zgarcit cu timpul alocat lui. Si nu doar lui ci intregului arsenal media, care desi bun intr-o oarecare masura nu face altceva decat sa imi risipeasca timpul, timp pretios.

Timpul!!! nu poate fi nici lungit, nici cumprat, el trece si nu se mai intoarce.

8 Responses to “Dincolo de tehnologie”


  1. 1 'mnealui 07/05/2011 la 07:00

    Sa nu renunti, ar fi pacat.
    Pe langa subiect dar n-ai un formular de contact, vezi ca pe prima pagina ai mai multe anunturi Google decat accepta ‘mnealor, din cate stiu eu, maxim patru.

  2. 3 Val33ntyn 07/05/2011 la 09:32

    Profita de viata pentru ca doar una ai si nu o pierde in fata calculatorului. Vino si zi ceva exact cand simti tu asta.

  3. 4 Isis 07/05/2011 la 19:08

    Ai dreptate! Blogul e un mare hot de timp, iar acest timp este, de regula, al celor dragi…

  4. 5 Boogie 08/05/2011 la 09:42

    Timpul trece foarte repede. Blogul trebuie sa ocupe numai o mica parte din acest timp, nu foarte mult.

  5. 6 Pato Basil 09/05/2011 la 14:02

    ar fi pacat sa te lasi:( chiar daca e greu timpul nu este prea facil, iti poti gasi timpul necesar pentru a posta 1 pe saptamana macar!

  6. 7 Bucur 10/05/2011 la 05:22

    sa nu ne mai consumam asa mult cu blogingul ar fi mai bine zic eu…

  7. 8 Reclame Tv 12/05/2011 la 21:31

    Un subiect pe saptamana si tot este bine.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 134,799 hits

Urmărește-mă pe Twitter


