Nu exista IAD

Da. Simplu si frumos, si adevarat. Cel putin in opinia mea, dupa concluziile trase de mintea mea limitata.      Si de ce ar fi, de ce ar exista un iad? Pentru ca cei din Rai sa se uite la un „film de groaza”, sadic, cum oameni ca si ei sunt chinuiti acolo?

Este adevarat ca lumea crestina crede in ambele destinatii de dupa deces, un fel de alternata intre bine si rau, intre lumina si intuneric, intre viitorul luminos si cel intunecat. Si totusi, cum oare voi fi eu fericit in Rai daca fiul meu se va rascoli prin iad? Este ca si cand eu o duc bine-merci in palatul meu, cu petreceri si bucurii, iar fiul meu se chinuie intr-o temnita intunecata.

Poate voi fi contrazis de multi, poate voi fi considerat gresit in gandire, cu toate ca este imposibil sa fiu singurul om din lumea asta mare ce nu si-a pus o astfel de dilema. Cred cu adevarat in Dumnezeu, in faptul ca Fiul Sau a murit pentru noi, pentru a ne oferi viata vesnica, insa, si accentuez: insa, viata nu osanda, fericirea nu chinul.

Poate ca argumentele mele nu sunt teologice, poate ca nu observ eu toate laturile problemei, ma gandesc totusi la faptul ca Dumnezeu este IUBIRE, asa cum spune Biblia, si in acest caz nu se poate ca un Dumnezeu iubitor sa isi chinuiasca condamnatii o eternitate, este impotriva logicii, si fara logica credinta devine o simpla idee demna de aruncat la gunoi..

P.S. posibil ca iadul a fost inventat pentru a seperia oamenii.

2 Responses to “Nu exista IAD”


  1. 1 Boogie 27/04/2011 la 10:51

    Si eu mi-am pus de multe ori o astfel de intrebare si am ajuns la aceeasi concluzie. Eu sunt de parere ca RAIUL si IADUL nu exista. Cum ai spus si tu, legat de iad, a fost o inventie pentru a speria oamenii si aceast invetie chiar a prins la oameni, poate chiar mai mult decat ar fi trebuit.

  2. 2 Bucur 28/04/2011 la 06:53

    va inselati amarnic crezand ca nu exista.Domnul Isus afirma clar in biblie ca da exista,credeti voi ca Domnul minte? sau voi sunt neinformatii? cititi Cuvantul Lui Dumnezeu si sa va schimbati parerea…


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,239 hits

Urmărește-mă pe Twitter


