Ajutati-ma si pe mine!……

Ajutati-ma si pe mine, sunt un biet milionar in euro(desigur), am doua vile cat Casa Alba, si trei masini, doua de teren si una sport!

Tata e bolnav, are dependenta de cazinouri, iar mama mea saraca este extenuata de la shoping. De sotie ce sa mai zic? S-a saturat de atatea croaziere incat vrea pe Luna sau Marte, sau poate in alta galaxie.

Copiii mei sunt doctoranti in economie si drept, (normal ca doar eu stiu cata spaga am dat!).

Nu ma mai ajung cu banii, ce sa ma fac? Daca va lasa inima, va rog frumos contribuiti cu ceva, cu cat puteti, caci am ajuns in pragul disperarii, nu mai fac fata cheltuielilor zilnice.

Contul meu in Euro este: xxxxxxxxxxxxx

Cel in lei este: xxxxxxxxxxxxx

Suma minima este 1000Euro respectiv 3000lei. Va multumesc anticipat.

P.S. zdrentele astea de la primarie nu vor sa mai imi dea ajutor social, cica am doua palate si masini multe. Mama lor de hoti!!!

10 Responses to “Ajutati-ma si pe mine!……”


  1. 1 Bucur 21/04/2011 la 05:20

    si astora de la primarie le-am zis sa nu faca treaba asta :))

  2. 3 florentin 21/04/2011 la 11:49

    Off …of !Ce tata ! Ce mama!De sotie ce sa mai zic saraca de ea,cat chin cu copii …:))

  3. 4 Val33ntyn 21/04/2011 la 14:20

    Cam asa gandesc si tiganii :))

  4. 5 'mnealui 21/04/2011 la 18:53

    Si eu am avut pojar cand am fost mic.
    Conturile mele este…

  5. 6 Pato Basil 21/04/2011 la 19:05

    l-as ajuta dar se pare ca nu vrea in Moneda specifica Botswanei:)) fara numar

  6. 7 bibabum 22/04/2011 la 00:18

    ti-am pus 1 milion de euro in contu ala ca sa te simti mai bine :)))

  7. 8 mitzaabiciclista 22/04/2011 la 06:56

    Dar vreo bunică amărâtă nu ai? Ca să o ajutăm şi pe ea, să fie familia completă 😀

  8. 9 Adi 22/04/2011 la 09:11

    Cand banii te dau afara din casa..

  9. 10 Asker 23/04/2011 la 05:37

    Primesti si bonuri de masa ? :))


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 137,618 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


