Extraterestrii exista

Extraterestrii exista, eu nu i-am vazut!

Dosarele Pix, Wikipix, Chi-lu-li-lu, etc… sunt simple vrajeli media, menite sa dezimformeze populatia, sa induca in eroare, sa amestece ideile si visele multimii, sa creeze o anarhie informatica, intorcand astfel privirele oamenilor de la realitatile cotidiene, de la poluare, saracie, criminalitate, etc.

Eu personal nu m-am intalnit cu  extraterestrii, insa nu cred ca arata asa cum ne sunt ei prezentati pe la televiziuni sau pe net. Nu au aceleasi preocupari precum noi, sunt asemenea noua si totusi extrem de diferiti. Este ca si cum as vrea sa explic in limbajul copiilor complexitatea ADN-ului.

Este la mintea cocosului ca nu putem fi singuri in Univers, ca universul cunoscut de noi este o mica farama de nisip din imensa plaja cosmica, si ca in intinderea aproape nesfarsita a universului nu putea fi  doar omul, singur. De la minus infinit spre plus infinit vom gasi o infinitate de universuri suprapuse, unele in altele, formand micro/macro-universul.

Insa ceea ce ne este aruncat ca frimituri in media nu are nici o logica, decat daca, poate, cei implicati nu sunt altii decat secta raeliana. Altfel, greu de inteles.

P.S. daca veti merge prin anumite cartiere din capitala, nu dau nume, veti gasi tot felul de extraterestrii.

9 Responses to “Extraterestrii exista”


  1. 1 Mihai Motrescu 11/04/2011 la 21:28

    eu chiar visez la ziua cand ne vom intalni cu extraterestri…sper sa fie pasnici si daca nu ne ajuta cu tehnologii macar sa nu ne faca rau

  2. 2 friv 12/04/2011 la 07:12

    In primul rând e o prostie să crezi că suntem singuri în acest mare univers.

  3. 3 Pato Basil 12/04/2011 la 16:43

    eu nu cred ca exista!

  4. 4 Florel 12/04/2011 la 17:03

    as fi vrut sa cred ca deja extraterestri sunt aici,dar din pacate ai perfecta dreptate,dar poate intr-o zi cand vom fi si noi mai civilizati ii vom intalni.

  5. 5 24monden 13/04/2011 la 07:34

    Da, sigur exista…am prins unul la furat si i-am dat o bataie 😉 Glumeam

  6. 6 Jorjette 15/04/2011 la 15:21

    Cică se ştie deja câteva specii de extratereştri care sunt acceptate că există şi că trăiesc printre noi…

    Extratereştrii există, şi pe unii dintre ei îi putem vedea dacă reuşim să ne creştem noi vibraţia…sau dacă şi-o scad ei.Ştiu că există şi n-am nevoie de dovezi, iar ceea ce ai spus tu la început e drept, ceea ce ni se dă sunt câteva firimituri de la masa bogatului, de noi depinde dacă vrem mai mult sau ne mulţumim cu atât. 🙂

  7. 7 edy 20/04/2011 la 21:06

    eu cred ca niciodata noi nu vom gasi extraterestri ei ne vor gasi pe noi pentru ca noi dabia putem merge pe luna iar iei parcurg milioane de stele shi planete pacat inca ca nu neau gasit pe noi

  8. 8 Eu 04/05/2011 la 22:06

    Sall eu cred in extraterestri si ei sunt pasnici dar cand o sa vina pe pamant o sa sara pe ei armata si statul sa ii omoare si apoi umea va fi distrusa nu e vina lor si a noastra ptr ca suntem foarte rai uni cu alti si neam omroa intre noi ptr o prostie.

  9. 9 Val33ntyn 05/05/2011 la 09:15

    Tare poza. Da pai cred ca acolo in Univers o exista ceva. Dar nu stiu daca apucam sa ii vedem si noi.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 133,492 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


