Serviciul Roman de Comedie

Putine emisiuni de la televiziuni imi atrag atentia, printre ele se gaseste si SRC. (Serviciul Roman de Comedie).

Au experienta, vin mereu cu ceva nou fata de glumele expirate ale altor ‘vedete’ de comedie din Romania, sunt o.k. din punctul meu de vedere.

Cum insa nu am timp sa ii urmaresc mereu, imi ramane doar sa ii laud un pic pe net. Sper ca vor fi de treaba si in viitor, adica sa nu fiu nevoit sa scriu un articol prin care sa ii trag de par.

Daca nu cu mult timp in urma refuzam aproape orice productie media romanesca, intre timp mi-am mai schimbat opinia, si de cate ori am timp mai urmaresc si emisiuni pe la tv. Iata o lista cu ceea ce ma atrage un pic:

Romanii au talent – ProTv.

Romania te iubesc! – ProTv.

Cronica carcotasilor – PrimaTv.

Teleenciclopedia – TVR1

Stirile Protv – ProTv ora 19.00

Serviciul Roman de Comedie – ProTv.

Trazniti in Nato – PrimaTv.        si lista ar continua.

Intr-un fel cei de la cablu ar trebui sa imi reduca factura caci pe la Antene si Realitate nu prea mai privesc, de ce oare?

4 Responses to “Serviciul Roman de Comedie”


  1. 1 friv 11/04/2011 la 08:29

    Agentul vip rulează fin.

  2. 2 Boogie 11/04/2011 la 10:57

    Cam aceste emisiuni urmaresc si eu.

  3. 3 Reclame Tv 11/04/2011 la 13:09

    Apropo Tv, singura emisiune de divertisment.

  4. 4 Val33ntyn 13/04/2011 la 15:01

    Avem ma si noi emisiuni bune. Pacat ca nu mai este Vacanta Mare 😦


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,921 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


