Un bebe vorbeste

 

Povestea Alexandrei

Numele meu este Camelia Alexandra. Tata a vrut numele de Alexandra, i-a placut tare mult acest nume, iar mama a vrut Camelia, ca pe sora ei. Astfel numele meu este Alexandra Camelia.

Am implinit 1 an in urma cu 2 zile, joi mai exact. Un an de cand am deschis ochii pentru prima data in lumea asta. Ii multumesc Domnului pentru pentru parintii mei, caci m-au iubit inainte de a veni eu pe lume, inca de cand eram in burtica lui mamica, in acel loc cald si sigur unde primeam hrana si dragoste zilnica.

Cu timpul am crescut mare si locul acela devenea neincapator. Trebuia sa schimb universul, sa trec in lumea cea noua. Cu peripetii si greutati am parasit vechiul camin intrand intr-o lume noua si ciudata, dar plina de lumina si culori.

Cand mama mea l-a intalnit pe tatal meu ceva sa intamplat, o legatura puternica ce a dus la casatoria lor, la unirea destinelor lor pe vecie. Si oricat de multumiti ar fi fost ei, ceva lipsea din viata lor, ceva le stirbea fericirea si bucuria vietii: EU.

Intr-o dimineata de duminica, tata a iesit pana afara iar mama a folosit acest moment sa verifice daca… Si da! Era insarcinata, cu mine. Asa fericita a fost incat l-a sunant pe tata si el a venit repede, a imbratisat-o si am simtit ca amandoi ma iubeau desi nu aveau cum sa stie nimic despre mine, viitoarea printesa din viata lor.

Acum sunt deja mare, am un an de zile, si seara de seara parintii imi spun povesti frumoase inainte de culcare. Eu nu inteleg ce imi spun ei insa am mare incredere in ei, caci stiu cat de mult ma iubesc. Ma intreb cum oare pot unii parinti sa isi abandoneze copilasii, sa ii bata si maltrateze, sau cum de ii ucid inca nenascuti. O lumea prea ciudata pentru un copil mic!

Multumesc Domnului  pentru parintii mei! Ei iubesc copii, si in curand voi imparti atentia si dragostea lor cu inca cineva, caci mama este iarasi insarcinata. O surioara sau un fratior, nu conteaza. Eu am invata de la partintii mei, asa ca abia astept noul bebe sa vina in lumea noastra, sa ii urez Bune venit!

2 Responses to “Un bebe vorbeste”


  1. 1 Val33ntyn 04/04/2011 la 17:01

    Ce frumos 🙂 Felicitari. Sa iti traiasca fratele sau sora 🙂

  2. 2 andreea iulia toma 05/04/2011 la 07:44

    La multi ani fericiti printesei! Am si eu o Alexandra, de 1 an si 4 luni.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 133,492 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


