Sfidarea autoritatii

Sunt parinte de cativa ani, am doi copii mici. Si observ zi de zi cum ai mei copii invata mai repede lucrurile rele decat pe cele bune. Sfidarea autoritatii parintesti se invata inca din frageda copilarie, si permitand copilului aceasta atitudine viitorul nu poate fi roz.

Ci totii am fost copii mici, cu totii am facut lucruri rele si prostioare. De multe ori ascundeam aceste lucruri de parintii nostrii, insa existau si momente cand ii sfidam, le sfidam autoritatea. Acest lucru se intampla fie cand ne puneau cornite fie cand ne credeam stapani pe noi. Apoi insa ne reveneam in fire observand faptul ca parintii erau cei care ne ofereau totul.

Unii copii ajung mari, adulti, si raman tot copii, tot sfidatori la adresa oricarei autoritati. Si doar atunci cand sunt pusi la zid, cand li se taie coarnele aurite, realizeaza, unii prea tarziu, greseala in care traiau.

2 Responses to “Sfidarea autoritatii”


  1. 1 Val33ntyn 03/04/2011 la 10:09

    Sa-ti traiasca copii 🙂

  2. 2 adriank 04/04/2011 la 18:37

    unele autoritati merita sfidate. am vazut multi parinti care mereu injura in preajma copilului iar cand acesta injura il pocnesc peste cap ca cik de ce a injurat. la fel si autoritatile de stat din romania, care sunt un tipar al coruptiei si prostiei. astfel de autoritati merita sfidate.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 134,930 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


