De ce?

Sunt si zile in care iti propui ceva, poate un pic cam mult, si inca de la inceputul zilei nu realizezi mai nimic, iar la finele zilei te intrebi: „de ce m-am mai apucat de treaba?”

Sunt si astfel de zile. Batranii aveau o vorba: „daca ziua incepe prost se termina si mai prost”. si renuntau in ziua aia la ce aveau in cap.   Poate ca asa ar fi normal, poate ca vrem prea multe dar posibilitatile sunt mult sub limita, si o amanare de o zi doua nu ar rezolva problema dar am putea ‘rumega’ situatia la rece, am observa hibele, am schimba ceva, am adauga altceva..

Si totusi, eu sunt de multe ori ca un copil mic: vreau acum. Si asta pentru ca de obicei ce am lasat pe alta data, lasat a fost, au intervenit alte lucruri, mai importante, mai acaparatoare, mai ‘relevante’.  Ma interb insa: „de ce sunt si astfel de zile?”, din fericire intrebarea mea este una de copil razgaiat, caci in lumea asta mare, zilnic oameni disperati se intreaba: „de ce tocmai copilul meu/sotul meu/ xxx meu?” , „de ce razboi?” , „de foame?’. ….

DE CE? o intrebare care a fost spusa in toate limbile pamantului, in toate timpurile, de toti oamenii. Raspunsuri sunt, nu le stim noi, probabil nu le-am putea intelege, probabil nu ne pasa…. de ce?

3 Responses to “De ce?”


  1. 1 andreea iulia toma 04/04/2011 la 07:43

    De ce? De ce? De ce? O intrebare pe care incepem sa o rostim o data cu primele propozitii. Si ne insoteste toata viata. Poate ca exista situatii pentru care nu exista nicio explicatie sau ne este peste putinta sa le intelegem. Prea multe „de ce-uri” ne fac uneori sa trecem pe langa momente importante, dar noi suntem prea ocupati cu elucidarea acelui „de ce”.

  2. 2 Pato Basil 04/04/2011 la 08:57

    te-au lovit si pe tine problemele existentiale? o sa te obisnuiesti cu ele…

  3. 3 Val33ntyn 04/04/2011 la 16:59

    Intotdeauna exista un ” de ce? ” Pentru ca omul este curios si vrea sa invete.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 134,930 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


