Romanii au talent

De obicei arunc asa din cand in cand cate un ochi la tv, el ‘merge’ dar asa fara vlaga, caci nu prea ma mai simt atras de el, poate daca e vreun film ceva, sau stire importanta.

Insa, asa cum ne-a obisnuit de 15 ani, ProTv. este cea mai tare televiziune din Romania. Iar emisiunea asta: „Romanii au talent”, chiar ca le-a intrecut pe toate: super, super, super tare.

Si nu felul cum au realizat ei emisiunea sau modul de jurizare, ci faptul ca a scos de la naftalina oameni deosebiti, speciali, care pot face anumite lucruri impresionante: Talentati.

P.S. Ceea ce nu ar putea face o televiziune, si implicit nici ProTv, este sa aduca in prim-plan olimpici la matematica, informatica, chimie, fizica, etc. Insa nu putem cere asa ceva, odata pentru ca televiziunea promoveaza show-ul, si a doua pentru ca nu ar fi audienta.

7 Responses to “Romanii au talent”


  1. 1 adriank 02/04/2011 la 12:54

    pana acum am reusit si eu sa vad toate editiile de la „romanii au talent” si pot spune ca in ciuda a catorva momente penibile, per ansamblu mi-a placut, chiar daca nu e original. mi-au placut foarte mult vreo 12 numere, iar ultima editie (prima semifinala) mi sa parut foarte reusita. toti participantii au dat mult mai mult decat in preselectii. dupa parerea mea cei doi alesi de public erau clar, detasat singurii care meritau sa ajunga in finala. chiar am spus inainte sa se decida ca daca nu-i alege pe cei de la trupa „ballance” nici nu ma mai uit dupaia :)) si bineinteles de frica mea lumea i-a ales, alaturi de „antitenorul” acela tanar care intradevar are voce.

    sa speram ca si celelalte 3 semifinale vor fi la fel de captivante ca prima.

  2. 2 Cosmetice Ladys 02/04/2011 la 16:41

    Interesat de un parteneriat prin intermediul unui schimb de link?

    O seara placuta sa aveti.

  3. 4 Pato Basil 02/04/2011 la 19:23

    oho si pe mine ma asalteaza tipii cu exchangeuri:)

  4. 5 Reclame Tv 02/04/2011 la 20:43

    O fi avand talent romanii sau nu, dar stiu ca tu ai un talent deosebit la a-ti schimba thema la blog.

  5. 6 Reclame Tv 02/04/2011 la 21:54

    Iar ai schimbat-o, esti cam nehotarat …


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 137,693 hits

Top click-uri

    Urmărește-mă pe Twitter


