Datoria bunicilor

Bunicii nu si-au terminat datoria in momentul in care copii lor au ajuns la casele lor, ei trebui sa fie bunici pentru nepotii lor. Aceasta datorie nu este scrisa in vreo lege sau manual, insa ea salasuieste in insusi natura umana, in spirit si minte, in natura umana.

Cunosc bunici care nici nu vor sa auda de nepotii lui, iar daca ii viziteaza din Joi in Pasti o face din diverse motive, irelevante de altfel. Mai grav este ca exista parinti ce nu le pasa de copii lor,  de nepoti nici nu poate fi vorba.

Daca esti om, fii pana in ultimul ceas al vietii, lasa egoismul si prostia, caci nu vei lua nimic in groapa, fa ce trebuie sa faci acum cand nepotii au nevoie!

sursa img: poststat.net

4 Responses to “Datoria bunicilor”


  1. 1 Pato Basil 01/04/2011 la 15:00

    eu cred ca bunicii joaca un rol mai important in viata nepotilor lor decat parintii lor insusi, fiindca ei ii mai rasfata pe nepotei… parintii nu prea o fac, cel putin ai mei.

  2. 2 'mnealui 01/04/2011 la 15:10

    Am trei iezi: un ied si doua caprite, 2, 5 si 6 ani. Daca nu-i vad cateva zile ma imbolnavesc. Ce rost as mai avea fara ei? Si nu-i nicidecum o datorie, e ceva normal. Pe de alta parte, cunosc foarte bine niste nemernici de bunici – niste javre de oameni, care nu stiu decat totul pentru ei.

  3. 3 Reclame Tv 01/04/2011 la 15:55

    De cand s-a incalzit afara am inceput sa ies si eu cu juniorul prin oras la aer curat. Multi bunici si bunicute cu nepoteii la leagane si prin parcuri … Nu pot sa-mi imaginez cum poate cineva sa nu-si iubeasca copilul sau nepotul.

  4. 4 Florin Morosan 02/04/2011 la 07:56

    Ferice de cei ce au avut şi au parte dedragostea bunicilor. Eu nu am avut parte de ea, pentru că nu mi-am cunoscut bunicii, în afară de o bunică care era mai mult bunică pentru alţi nepoţi…


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 137,618 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


