De unde imi cumpar un ceas de mana bun?

Acest articol este o reclama

Vrei ceas de mana, sau poate de buzunar? Vrei sa nu se strice a doua zi? Vrei ceva bun, frumos si … ieftin nu are cum, … dar asta e alta poveste. Ma intreb insa la ce iti mai trebuie ceas daca ai mobil? Adica ce este asa greu sa introduci mana in buzunar si sa scoti telefonul?

Poate este sportiv, e alta poveste, sau poate esti un om cu bani si la intalnirile de afaceri nu prea merge sa pui telefonul pe masa, insa asa un ochi aruncat pe ceasul de la mana merge.
WatchShop

Acum eu am un site care vinde ceasuri, dar exista o dilema:

  • daca nu prea ai bani te codesti sa cumperi de pe net,
  • daca ai bani destui faci comanda in Elvetia.

In fine, iata un site cu ceasuri, sunt afiliat la ei, deci daca cumperi imi iese si mie ceva, stii tu faza aia cu comisionul…. Daca cumperi 20 de ceasuri sunt fericit, mananc si eu o saorma.

12 Responses to “De unde imi cumpar un ceas de mana bun?”


  1. 1 Florin Morosan 11/03/2011 la 07:16

    Eu nu port ceas la mână… Vorba ta, am telefonul, ce îmi mai trebuie şi ceas.
    Dar baftă să cumpere cât mai multe persoane pentru a putea lua comisioane cât mai mari… 🙂

  2. 2 andreea iulia toma 11/03/2011 la 09:07

    Doar de-o shaorma iese pentru 20 de ceasuri? 🙂
    Daca stau sa ma gandesc, sunt ani buni de cand n-am mai purtat ceas la mana. De cand cu telefoanele mobile…

  3. 3 Veverita 11/03/2011 la 11:45

    eu am primit acum 2 ani un ceas cadou pe care l-am purtat o perioada, l-am pus in cutie…si acum l-am pus iar la mana si de cateva saptamani nu il mai dau jos:D

  4. 4 Pato Basil 11/03/2011 la 14:21

    momentan nu port ceasuri la mana!

  5. 6 Isis 11/03/2011 la 14:28

    Niciodata nu ma uit la mobil cand vreau sa stiu cat e ora. Pledez pentru ceas de mana cu cadran din sticla de Murano si floricele colorate vesel pe marginea acestuia.
    Telefoane mobile de felul asta inca n-am vazut, de-asta e musai ceasul 🙂 🙂

  6. 7 val33ntyn 11/03/2011 la 16:18

    ramane ceasu de la telefon, nu ma incatusez cu alte ceasuri la mana

  7. 8 'mnealui 11/03/2011 la 19:06

    Din piata. Bineinteles, un fals, dar merge bine, arata ora… Cand se termina bateria, il arunci si cumperi altul, nou, frumos…

  8. 10 Boogie 12/03/2011 la 11:02

    Nu prea sunt adeptul ceasurilor de mana. Telefonul sa traiasca.

  9. 11 Reclame Tv 18/03/2011 la 11:38

    Caut un ceas marca ReWatch si nu gasesc in Romania. Am incercat si pe site-ul pe care esti tu afiliat, fara succes insa.

  10. 12 ioana 05/07/2011 la 07:36

    Am vazut cateva modele foarte dragute pe http://www.pricedefy.ro/comparator/ceasuri unele sunt chiar accesibile ca pret


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 133,492 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


