Drepturile fumatorilor

Toata ziua drepturile nefumatorilor. Nefumatori in jos, nefumatori in sus. Dar, eu ca fumator nu am drepturi? Adica eu care alaturi de alti fumatori sustinem economia nationala, noi nu avem drepturi?

Poate ca fumatul este ultima placere a lumii libere pe care o mai avem. Toate sunt scumpe de nu te atingi de ele, macar sa pot fuma si eu in pace? Cu ce te deranjez eu pe tine nefumatorule? Daca fumez pe strada ce iti pasa tie? Ca doar nu sunt cretin sa suflu fumul spre tine.

Cand mergi pe strada sau oriunde si te deranjeaza un betiv rupt de beat, ce zici? Lasa-l in pace, ca e beat! Pai ce, betia este o boala, e dus cu capul, ca sa il ignori? Daca e ‘tralala’ sa il punem in cusca, sa nu ne mai deranjeze. Cand mergi pe strada si te deranjeaza un golan, o jigodie de om a carui placere este sa se ia de altii, pe asta nu il vezi? Te dai la o parte din fata lui, nu?

Daca tu esti nefumator: bravo tie! Si atat. Hai sa nu facem din nefumatul tau motiv de mandrie nationala, si nici sa nu ne credem in UE, caci UE dincolo de aspectul civilizatiei ascunde in spate un amplu program de manipulare si controlare a individului.

La fiecare pachet de tigari cumparat din magazin, nu contrabanda caci nu sunt de acord cu ea, eu contribuii la bugetul de stat cu bani, multi bani, TVA, acciza, etc. Si cati ca mine! Milioane de euro la buget, iar din banii astia tu ca nefumator ai strada luminata, ai ingrijire medicala (asa cum e ea), si cate altele.

Deci, am si eu drepturi?, sau doar betivii si jogodiile, ca de … de ei nu ai curaj sa te iei.

12 Responses to “Drepturile fumatorilor”


  1. 1 Jorjette 08/03/2011 la 11:22

    Dar de la ce te-ai luat aşa tare? Cine spune că nu au fumătorii drepturi? Toţi oamenii au drepturi şi aleg ce să facă – să fumeze sau să nu fumeze.Şi eu am fumat şi nu mi-a spus nimeni nimic.

    • 2 Rares Cojocaru 08/03/2011 la 19:08

      Chiar ca… Toti avem drepturi. Eu unul am dreptul cand merg intr-un local sa nu imi vina in pifometru fumul altora 🙂 Fumatorii la fumatori, nefumatorii la nefumatori. Simplu.

  2. 3 Glappy 08/03/2011 la 13:56

    Tu nu esti cretin sa suflii fumul spre mine ca nefumator,dar altii sunt. E deranjant fumul,fumatorii au aceleasi drepturi ca nefumatorii, doar ca daca vor sa fumeze,si fumatul e un moft,sa traga ei fumul in plamani nu un nefumator. Eu fumez pasiv de 22 de ani,si sunt cam satul de fum,am ajuns sa nu-l mai suport,pur si simplu ma înec de la fum,imi lacrimeaza ochii,nu e deloc placut pentru un nefumator sa traga fumul in plamani.
    Daca tot fumezi,fumeaza pe sanatatea ta nu pe sanatatea mea ca nefumator,ca daca as fi vrut sa trag fumul in plamani,ma apucam si eu de fumat.
    La fel de multi bani se duc si din pareta mea la bugetul de stat,nu fumez,dar beau cola,si nu putina,dar cel putin beau pe sanatatea mea,nu deranjez pe cei din jur.

  3. 4 Andera Y 08/03/2011 la 15:16

    M-am lasat de fumat de vreo doua luni, dar pana atunci am fumat vreo 7 ani. Inteleg ambele parti. Ceea ce e deranjant e faptul ca multi fumatori fac exact ce spuneai tu in articol: sufla fumul spre alti oameni. Poate o fac fara sa-si dea seama sau poate nu. Cat am fost fumatoare am avut oroare de fumatul pe strada si n-am facut asta. In principiu cam asta e singura problema pe care nefumatorii ar avea-o cu fumatorii… cred eu. Sau cel putin doar pe asta o vad eu. 🙂

  4. 6 Mihai Motrescu 08/03/2011 la 16:07

    nu sunt fumator dar nu pot spune ca ma deranjeaza asa tare fumatul…totusi sunt de parere ca nu trebuie incurajat fumatul pentru ca in timp afecteaza ireversibil sanatatea….

  5. 7 portalio 08/03/2011 la 17:34

    pe mine nu ma deranjeaza fumatorii decat daca imi sunt prieteni aproapiati, sau daca ar fi vb. de iubita mea, pe care ar trebuii sa o sarut…

  6. 8 Bucur 08/03/2011 la 18:50

    drepturile fumatoriilor daca nu renunta la tigari si viitorul lor este direct in iad asa ca sa stiti…

  7. 9 derscanu 08/03/2011 la 20:11

    Eu nu am vrut sa spun ca am voie sa fumez oriunde si oricum. Normal ca tin cont de drepturile celorlalti, si nu ii afum, asta tine de educatie.
    Singura mea dilema este de ce betivii nu sunt priviti cu ochi rai precum fumatorii?
    @Bucur
    Stiu ca nu e bine sa fumezi, e pacat, e boala, e bani arsi, etc. Dar daca momentan sunt fumator, vreau sa fumze linistit.

  8. 11 Isis 11/03/2011 la 14:58

    O singura vorba se cere aici, cred: RENUNTA! Restul sunt doar comentarii.

    Nu-mi spune ca e usor de zis, dar greu de facut, ca si sarcina si nasterea unui copil tot cam asa este… Doar ca nu e de privit dificultatea actului, ci frumusetea si beneficiul rezultatului!

  9. 12 Gicu 10/05/2012 la 15:47

    Toata treaba asta cu campania antitabac a inceput in SUA.Este una din cele mai perverse metode de a manipula omenirea.Practic dirijeaza atentia spre fumator ca fiind raul suprem pe pamant iar pe de alta parte minimizeaza efectele nocive a altor factori.Miscare generata de protestanti , martori ai lui Iehova , baptisti , penticostali si altii care asta fac protesteaza.
    In rest omul de rand usor de manipulat incepe sa creada tot ce i se arunca inter ochi.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,921 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


