Vise de blogger

Astazi am trasferat toate articolele de pe vechiul blog: derscanu.wordpress.com. Ii rog pe cei care au inca link catre acea adresa sa modifice.

Am in momentul de fata, la 1 an si 2 luni de cand am descoperit blogul, 1481 de posturi si 1363 de comentarii. Prin iulie 2010 ma asteptam ca undeva la implinirea a un an de blog sa am realizari mai mari. Insa asta este tot ce am putut face.

Am scris pe mai bloguri si voi incerca sa import si posturile de acolo, intocmai cum strange un agricultor roadele muncii sale. (Asta asa ca o imagine, caci asa imi imaginez eu agricultorii, toamna cand strag recolta o pun gramada si se bucura de multimea produselor pamantului.)

In viitor, dupa cei voi aranja cat de cat categoriile, voi incerca sa scriu mai mult, mai variat, mai pentru toate gusturile.

Si poate ca voi reusi in viitor sa transform acest hobby intr-un job.

–imaginea este un simplu decor sugestiv. nu sunt eu in poza.

12 Responses to “Vise de blogger”


  1. 1 BaiatulCuPizza 07/03/2011 la 22:43

    Mult succes pe viitor, sa ajungi la 3000 de articole cu bine si poate vei ajunge sa scoti bani frumusei din blog.

  2. 3 Florin Morosan 08/03/2011 la 06:48

    Păi multă baftă în tot ceea ce ţi-ai propus şi la câţi mai mulţi bani din blog.

  3. 5 Andera Y 08/03/2011 la 15:24

    Bine te-am regasit in casa noua! Succes si la cat mai multe articole (generatoare de profit?)! 🙂

  4. 7 Reclame Tv 08/03/2011 la 17:59

    Ai o frecventa de +3 subiecte/zi, de ce esti nemultumit?

  5. 9 Boogie 08/03/2011 la 18:21

    Ohooo 1481 de articole. Foarte fain. Sper sa ajung si eu la 1000 de articole, inspiratia sa ma tina.

  6. 10 val33ntyn 08/03/2011 la 18:30

    daca reusesti sa faci job din blogging, e-mail me 🙂 ca sunt curios

  7. 11 Pato Basil 09/03/2011 la 18:40

    sincer nu stiu daca se poate sa iti faci un job din asta, eventual un partime:))

  8. 12 Isis 11/03/2011 la 14:48

    La multi si multe!


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 136,651 hits

Urmărește-mă pe Twitter


