OZN-urile si Biblia

Am vazut acest slogan, daca il putem numi asa, pe un banner adsense. Si atat de intrigat am fost de subiect incat era sa dau click pe propiul meu ads.

Am cautat si am gasit. O grupare religioasa care foloseste Biblia pe post de momeala pentru a iti starni curiozitatea.

Daca nu esti familiarizat cu notiunile religioase, crestine, nu prea ai cum sa intelegi logica gandirii lor. Nu stau acum sa descriu prea multe despre ei, doctrica lor spune ca:

  • Hristos nu a inviat ci a fost clonat
  • Cei care L-au clonat erau extraterestrii
  • Hristos a fost extraterestru
  • Noi suntem o aberatie genetica a unor extraterestrii ultraevoluati

Nu putem numi hula ceea ce zic ei pentru ca ei nu sunt crestini, insa in acest caz de ce se mai folosesc de Biblie?
Adica cam ce ar bubui mintea unui om ce a citit un pic de Biblie si un pic de SF. Ma intreb oare cati adepti or fi facut pana acum? Caci persoane care se lasa influentate de o povestioara lacrimogena sau o prezentare semistiintifica amestecata cu fictiune gasim repede.

Si eu am imaginatie. Dar asta nu inseamna ca imi voi prezenta ideile amestecand Biblia si religia cu StarTrek, sau StarGates-SG1.

8 Responses to “OZN-urile si Biblia”


  1. 1 Jorjette 02/03/2011 la 01:31

    În ultimul timp oamenii au cam fost bombardaţi cu tot felul de informaţii, din toate domeniile, şi încă sunt, motiv pentru care în mintea lor e un haos şi aşa oamenii au devenit puţin cam vulnerabili. Unii dintre ei care sunt mai uşor manipulabili. Sper însă să nu creadă tot ce li se vinde…

  2. 2 andreea iulia toma 02/03/2011 la 08:56

    Mama, ce amalgam de aberatii! Ce imaginatie bogata au unii…

  3. 3 val33ntyn 02/03/2011 la 18:05

    ce prostii :)) e pacat asta

  4. 4 BaiatulCuPizza 03/03/2011 la 18:41

    Eu unul sunt ateu. Nu cred nici ca am fost creat, dar nici sa am fost facut in laborat de niste extraterestrii plictisiti. Aproape toate teoriile conspiratiei mi se par niste aberatii ale unor schizofrenici care visau extraterestii verzi pe pereti si grupari de satanisti care vor sa cucereasca lumea.

  5. 5 Florin Morosan 04/03/2011 la 08:29

    Din păcate creduli sunt mulţi pe lumea asta…

  6. 6 DannielPH 07/03/2011 la 21:26

    Eu CRED ce zice Biblia.


  1. 1 Cartele prepay cumpărate doar cu buletinul… | Blogul unui pui de Moroşan... Trackback pe 02/03/2011 la 09:55

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,294 hits

Urmărește-mă pe Twitter


