Martisoare, martisoare

Maine este 1 Martie. Si in aceasta zi obiceiul este ca domnii sa ofere doamnelor martisoare.

In functie de clasa sociala in care te invarti, si implicit de ceea ce ai pe card sau in buzunar, vei face ceva.

Cine vrea sa ofere si ghiocei,….cam complicat.. La tv. am auzit ca nu prea sunt sanse sa gasim, dar vedem noi.

Ce te faci daca la serviciu ai 100 de colege?

16 Responses to “Martisoare, martisoare”


  1. 1 val33ntyn 28/02/2011 la 18:13

    am 16 colege la liceu plus prietenele de la alta clasa dar o sa le dau un mare nimic

  2. 2 Diaconiuc Alin 28/02/2011 la 18:46

    Eu stiam ca ele ne dau noua pe 1 martie si noi pe 8 martie:D.:))

  3. 4 BaiatulCuPizza 28/02/2011 la 19:12

    N-am mai dat martisoare la profe si colege din clasa a cincea. Stiu, sunt un nenorocit care trebuie spanzurat.

  4. 6 Florin Morosan 28/02/2011 la 20:14

    La mine e exact invers… fetele/doamnele/domnişoarele dau mărţişoare băieţilor/domnilor.
    Ghiocei am găsit… chiar azi mi-a adus cineva.

  5. 8 Madalin Blidaru 28/02/2011 la 21:57

    Da, cam greu cu 100 de colege…Ma bucur ca am de cinci ori mai putine…

  6. 9 andreea iulia toma 01/03/2011 la 08:46

    Cam naspa de ala care are 100 de colege. La minim 1 leu martisorul, tot scoate 100 ron din buzunar. Daca nu, se face ca ploua si nu da la niciuna.

  7. 11 Jorjette 01/03/2011 la 17:53

    Ai primit o leapşă de la mine – o găseşti la povestea mea de mărţişor. 🙂

  8. 12 adriank 01/03/2011 la 20:43

    n-am respectat niciodata aceasta ciudata traditie. si cand eram la scoala toti profesorii aveau ciudata pe mine ca le duceam mereu degetu mare bagat printre cel mijlociu si aratator :))
    aici la Roma niste smekeri vindeau martisoare cu 3 euro bucata :)) dar probabil s-au gasit idioti la care sa le vanda.

  9. 13 Boogie 03/03/2011 la 13:55

    Anul acesta nu am mai dus flori fetelor. Anul trecut si acum 2 ani am facut acest lucru, dar din pacate acum m-a lovit si pe mine criza.

  10. 14 Isis 11/03/2011 la 15:28

    Daca ai 100 de colege le iei niste bomboane pe care le lasi prin birouri – eventual cu un snur prins/lipit de un colt al cutiei si/sau cu ambalaj alb-rosu – si le pupi de-nceput de primvara.
    Sau scrii cate un compliment sincer, personalizat, pe cate o foita de hartie – post-it rosu, sa pastram tema sarbatorii – apoi impaturesti hartiile si le legi cu cate un snurulet alb-rosu. Orice femeie va aprecia asta mai mult decat orice martisor, cred.
    Ori printezi o imagine cu flori de primavara in 100 de exemplare, o perforezi intr-un colt, treci un snur pe acolo, apoi le lasi aceasta felicitare pe monitorul calculatorului sau in alt loc.

    Nu-ti trebui bani multi pentru un gest, iti trebuie doar dorinta, un pic de atentie, imaginatie si timp pentru a-ti pregati darul mic, cu semnificatie. O faci o data pe an, pana la urma…

    Am trei barbati acasa 😉 si toti au colege. Muuulte!! Asa ca am experienta si ceva feedback-uri primite… 🙂

  11. 15 Isis 11/03/2011 la 15:29

    *nu-ti trebuie bani multi…


  1. 1 Povestea mea de mărţişor Trackback pe 01/03/2011 la 16:38

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 133,492 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


