Echipa mea de fotbal

Nu vreau sa vorbesc despre starea actuala a fotbalului romanesc.

Vreau sa vorbesc despre echipa mea de fotbal, cea pe care o voi cumpara cand voi avea bani. Desigur, dau voie oricarui patron de club de fotbal sa imi copieze exemplul.

1.  Totul va fi bazat pe spectacol.

Fotbal spectaculos, cu pase dintr-o bucata, mai mult in atac decat in aparare. Echipa mea va invinge cu 6,7 la 0. Sau poate si-o fura. Nici o problema. Sa fie spectacol!

Pentru asta imi voi lua un antrenor doritor de spectacol, care sa impinga echipa in careul advers. Jucatori tineri sau mai putin, care sa iubeasca fotbalul mai mult decat arfele de vedete.

Spectacol pe teren. Ma mai gandesc la solutii, poate majorete, poate altceva. Insa ceva ce atrage publicul in mod placut.

2. FairPlay.

Jocul de fotbal sa fie joc de fotbal. Daca din greseala, si repet: greseala, a faulatat, jucatorul meu sa recunoasca imediat. Sa nu se arunce pe jos ca disperatul cersind fault sau penalty, caci daca nu va fi fairplay il dau afara.

3. Abonamente

Toate locurile din tribuna vor fi ocupate de cei cu abonamente, atat. Nu bilete, nu intrare libera. (Cativa invitati de onoare si presa.) Fiecare abonament va avea un loc fix inscris pe cartela. Nu este voia sa se aseze cineva pe alt loc. Camere video in tot complexul, astfel incat daca cuiva ii vin idei stim de unde sa il luam.

Daca nici asa nu se poate, inchidem de tot portile. Fara huligani, fara derbedei si drogati. Galeria va fi platita sa cante si sa aplaude si atunci cand echipa noastra e condusa cu 20-0.

Vreau ca la meciuri sa vina familii cu copii fara a le fi teama de idioti si tampiti.

4. Ma mai gandesc eu.

sursa img: www.istoriafotbalului.com

Reclama blog: La subiect

11 Responses to “Echipa mea de fotbal”


  1. 1 Vlad Olteanu 28/02/2011 la 21:35

    Imi place viitoarea ta echipa de fotbal. Daca ai putea sa faci ca la sfarsitul meciului suporterii celor doua formatii sa-si stranga mainile, ar fi perfect. Succes! 😀

  2. 3 Madalin Blidaru 28/02/2011 la 21:57

    Nici in vise nu este posibil asa ceva…Apare un Gigi Becali din senin si il transforma in cosmar, trezindu-te la realitate…

  3. 5 Stefan Stoica 01/03/2011 la 08:32

    Pai tu nenorocesti stirile din sport si tabloidele. Cum, nu tu un nea’ Jiji, nu tu o petarda sau bomba {sau ma rog, ce explozibil or prefera jucatorii] sexy, nu tu o bataie prin club? Pai ce-i asta? Unde te crezi, in Anglia, vrei civilizatie? Tu nu esti patriot, zau asa :))

    • 6 derscanu 01/03/2011 la 14:18

      Poate ca tabloidele vor avea de suferit. Poate ca „patriotismul” va inceta, insa sigur fotbalul va prinde viata.

  4. 7 Glappy 01/03/2011 la 14:40

    Frumos,zici ca eu am scris articolul asta :)).Asa gandesc si eu ca ar trebui sa arate o echipa de fotbal.

  5. 8 BaiatulCuPizza 01/03/2011 la 17:02

    Ce fotbal mai e ala fara huligani? Iti dai seama ca strici traditia bataii intre suporteri pe stadioane?

  6. 9 val33ntyn 01/03/2011 la 17:51

    pai ce pot sa zic, imi place cum gandesti, succes si daca reusesti sa iti faci echipa poate gasesti pentru mine vreun post pe acolo, vreun directo, manager, ceva simplu ;))

  7. 10 adriank 01/03/2011 la 20:39

    vezi sa nu te lovesti prea tare cand te trezesti… :)) parca ai descris la perfectie clubul fc barcelona.
    fain ar mai fi ca suporterii sa inlocuiasca faimoasele seminte cu popcorn si sa poate ochelari 3D 😀
    am vazut ca lumea deja aplica pentru un post la noul tau club 🙂 as dori si eu manager general ca mm stoica, adik sa fiu nimeni si sa fac nimic.


  1. 1 Top 10 vorbăreţii lunii… | Blogul unui pui de Moroşan... Trackback pe 01/03/2011 la 08:15

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,293 hits

Urmărește-mă pe Twitter


