InfoPortal.realitatea.net

Asa sunt eu, mai bun la suflet. Cand vad  pe cineva cum se zbate in negura imposibilitatilor mediatice, si tralalalal….. Ii fac reclama gratuita.

Astfel va rog frumos dragi cititori ai acestui articol, intrati si voi aici: InfoPortal.realitatea.net.

Acest site este indexat de Google cu peste 200.000 de rezultate. Insa cand intru pe Trafic.ro imi vina sa lesin.

Cum e posibil sa te indexeze Google foarte bine si tu sa ai maxim 5 vizitatori pe zi? Luni a avut ZERO. Cred ca este un record absolut.

Acum eu am facut reclama, daca vreti, daca puteti, daca va lasa inima, face-ti o mini pomana si dati …… nici nu stiu ce sa mai dati. Vedeti voi.

Ziceam ca imi fac si eu site de stiri, …… mai bine raman la blog, e mai avantajos.

2 Responses to “InfoPortal.realitatea.net”


  1. 1 val33ntyn 27/02/2011 la 17:43

    interesant site 🙂

  2. 2 i4ever 27/02/2011 la 19:42

    Probabil nu au platit taxa de contorizare pentur trafic.ro sau nu au introdus codul. E fake…Statisticile mint…


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,294 hits

Urmărește-mă pe Twitter


