Mie nu imi plac manelele,……. dar le ascult acasa

Chiar nu inteleg de ce unii oameni se dau culti, se prefac ca citesc carti si asculta muzica de calitate, cand in realitate la ei acasa se uita ca dobitocii la OTV si in masina, cand sunt singuri, baga manele.

Iti plac manalele? Foarte bine. Care e problema? Fiecare cu gustul sau, doar ca fii tu insuti! Din moment ce eu te cunosc bine, si alti te cunosc, si te apreciem pentru ceea ce esti, ce rost are sa mai fentezi. Daca erai un prost incult nu te mai bagam in seama, nu?

Acum, fiecare decide in dreptul sau. Dar sa fii acasa intr-un fel si in societate altfel inseamna sa ai doua fete, si este foarte posibil sa iti pierzi respectul de care te bucuri in momentul de fata. Prefer sa te stiu ascultand manele decat sa joci teatru. Jucand teatru, imbracand o haina falsa, nu faci decat sa minti pe cei din jur, si vei pierde.

3 Responses to “Mie nu imi plac manelele,……. dar le ascult acasa”


  1. 1 val33ntyn 27/02/2011 la 17:47

    am si eu in calculator dar nu le ascult :))

  2. 3 Boogie 27/02/2011 la 19:18

    Eu ascult numai cand se pun la chefuri si nimic mai mult. Acasa nu ascult muzica de genul asta.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,294 hits

Urmărește-mă pe Twitter


