Stirea anului, breching niuz: se desparte Moni de Iri

Mai sa fac infarct nu alta. Toata media scrie de iubitii planetei, cum ca se despart. De parca ar fi fost vreodata impreuna?

Deci, am zis eu in mintea mea zbuciumata: daca toti scriu pe tema asta, eu cum sa nu fiu si eu acolo, caci daca o oaie merge in stanga toate trag intr-acolo. Si iata-ma ca scriu.

Dar ce sa scriu? Despre faptul ca dragostea lor nu a fost dragoste reala? Asta stim toti. Atunci de ce s-au mai luat. Iarasi, toata lumea stie: el avea bani, ea avea corp.

Eu cand citesc un ziar si vad ca scrie despre ei dau pagina. Astazi insa, daca puteau ziarele ar fi umplut tot ziarul numai cu ei. Chiar nu avem altceva mai bun de facut decat sa citim ce fac astia doi? Probabil ca nu. Sau poate ca natura umana este cea care ne indeamna sa ne uitam pe gaura cheii.

Pana la urma ma dau batut. E greu sa intelegi neintelesul. Moni si Iri, doi mascarici facuti vedete de catre media. Pana la urma cea mai mare parte a mediei este formata din excremente si normal, promoveaza toate excrementele.

2 Responses to “Stirea anului, breching niuz: se desparte Moni de Iri”


  1. 1 val33ntyn 26/02/2011 la 10:01

    m-am cam saturat de ei sa aud de divortu lor peste tot, era clar ca se va intampla mai devreme sau mai tarziu

  2. 2 BaiatulCuPizza 26/02/2011 la 14:16

    Stirea asta intra in categoria „d-aia nu mai pot dormi noaptea!”


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,921 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


