Blog de blog

Mai tineti minte expresia: „baiat de baiat„? A fost demult. Lumea a modificat-o in fel si chip. „Masina de masina” , „casa de casa„, „etc de etc„…. Si eu, de ce nu? Blog de blog. Al meu desigur.

O intrebare mi-a rasunat in cap. Daca ar fi sa aleg intre un castig frumusel cu blogul si un numar mare de cititori, ce as alege? Complicat, nu? Poate ca banii sunt o ispita permanta, mai ales de praful asta, dar totusi! Eu am inceput blogul din placerea de a scrie. La inceput pentru mine, apoi pentru cititori, asa ca as alege numarul mare de cititori.

Si pentru ca am si reclame pe blog, ca de, asa e mai frumos, poate iesi si ceva. Numai ca, am zis: „Banii din reclame vor fi pentru un domeniu .ro si un hosting puternic. Depinde de castig, poate imi cumpar un server cu totul, poate.

sursa: De ce blog?

10 Responses to “Blog de blog”


  1. 1 val33ntyn 26/02/2011 la 09:58

    succes la facut bani si eu tot cititorii as alege

  2. 3 Boogie 26/02/2011 la 10:14

    Astept cu mare nerabdare sa vad domeniul .ro si sa vad posturile pe care le vei scrie.

  3. 5 BaiatulCuPizza 26/02/2011 la 12:28

    Important e sa atragi cititorii, apoi sa pui reclame. Succes pe viitorul domeniu.

  4. 8 Mihai Motrescu 26/02/2011 la 13:43

    bani poti scoate din multe dar cititori numai din blog:)

  5. 10 Pato Basil 26/02/2011 la 18:50

    ma bucur ca te-am inspirat!
    Si da e frumos sentimentul ca cineva te citeste… desi in ziua de azi banii sunt foarte importanti. Cred ca orice munca bine facuta este si rasplatita pe masura!


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 134,878 hits

Urmărește-mă pe Twitter


