Cine e regina?

O intrebare pe buzele multora zilele astea.
O fi regina Regatului Unit?  Nu cred, adica cine stie dar e cam improbabil, nu?
O fi Basescu, ca tot se insinueaza asta pe la Realitatea tv. De ce oare or insinua asa ceva? Stiu ei ceva sau banu face si desface?
O fi Ponta? Nu prea, e cam pampalica, parerea mea.
O fi Crin? Parca are fata de contrabandist, insa ramem la fata.
O fi Vadim? Nu cred. E dus cu sorcova dar nu are legatura cu subiectele nici cu predicatele actuale.
O fi Vanghelie, el are experienta. Insa la un nivel asa mare parca nu e de el.
O fi mama Omida? Aia nu stie ce zi e maine.
O fi Bin Laden? El si cu ‘mosu’ american. Asta e. Gata am gasit. Hei! Realitatea! Dati-mi cei 10.000 de euroi, am gasit regina!

5 Responses to “Cine e regina?”


  1. 1 Florin Morosan 24/02/2011 la 10:27

    Ăştia de la iRealitatea au ajuns mai rău ca OTV-ul… Eu mă îndoiesc că o să dea cuiva cei 10.000 de euro.

  2. 5 Bucur 24/02/2011 la 19:04

    Regina Angliei? :))


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,323 hits

Urmărește-mă pe Twitter


