Clanurile blogosferei

Christi a pus o intrebare referitoare la varful icebergul blogosferei.

Blogosfera romaneasca se imparte in mai multe categorii. O categorie ar fi cea a clanurilor. Ce este un clan?

Un clan este format din mai multe persoane care sunt unite si se ajuta reciproc. Fie ca fac parte din aceiasi familie, (sunt rude), fie amici, fie prieteni de conjunctura. Cu cat un clan e mai puternic cu atat atrage mai multi sustinatori.

Clanuri din blogosfera se comorta ca si cei din viata reala. Se sustin, se para, ataca in haite. Se lupta pentru suprematie, sa isi pastreze pozitia, si nu apreciaza niciodata pe cei marunti care le canta in struna.

De ce modelul lor nu este copiat de cei mici? Greu de spus. Poate ca nu este asa de iteresant sa fii in top. Poate ca fiecare trage pentru el, poate ca… Nu stiu in ce masura clanurile blogosferi vor ajuta cu ceva mediul online. Adica eu am in blogroll 20 de linkuri. Si le citesc zilnic, le comentez, si astept sa fiu si eu comentat. Cerc inchis. Ce fac ceilalti din blogosfera este irelevant pentru mine.

Daca vrei sa ajungi in top nu vei resusi singur, asta e cert. Iti va trebui un clan. Ma primeste si pe cineva intr-un clan?

13 Responses to “Clanurile blogosferei”


  1. 3 Mihai Motrescu 21/02/2011 la 04:51

    pai hai sa facem si noi un clan:P:)…chiar m-am uitat la careva din top de pe zelist ca primeste ping-uri si da ping-uri doar la cativa care sunt si ei in top si ping-urile alea valoreaza urias de mult

  2. 4 Pato Basil 21/02/2011 la 09:04

    sa stii ca sunt de aceeasi parere eu am evoluat cu un cerc de prieteni, adica sper ca am evoluat impreuna… si acum tind sa largesc cercul, nu sa intru in alte cercuri!

  3. 5 Boogie 21/02/2011 la 11:33

    Si eu am un cerc de bloguri pe care le citesc si le comentez. Ocazional mai gasesc un alt blog mai interesant si incep sa il citesc.

  4. 6 AndreiBlog 21/02/2011 la 14:45

    De curand m-am (re)acupat de blogosfera, cand am intrat iar in dashboard dupa cateva luni am observat faptul ca pe langa cateva mii de spam-uri de la boti se aflau si comentarii de la bloggeri cu care m-am inteles bine in decursul activarii mele pe blog, fapt ce m-a determinat sa ma reapuc.

  5. 7 val33ntyn 21/02/2011 la 17:21

    Si eu am destui prietenii bloggeri/ite, cine vrea sa intre in clanul meu sa dea add la id: val33ntyn

  6. 8 Blogeru 21/02/2011 la 19:20

    Am si eu prieteni bloggeri, dar nu pot sa zic ca fac parte dintr-un clan…

  7. 9 omul cu cioco 21/02/2011 la 19:34

    Ati auzit ca a cazut Bercea Mondial si vreti sa ii luati locul …:)

  8. 10 'mnealui 21/02/2011 la 19:54

    deja fiecare cu clanul lui. Misto! =))

  9. 11 Isis 02/03/2011 la 22:25

    Eu mai semnez cateodata felicitarile catre prietenii apropiati cu „Clanul din Militari”, dar asta nu se pune, nu? Imi pare rau, Petre, n-am cum sa ajut 🙂

  10. 12 Reclame Tv 04/03/2011 la 00:15

    Se pare ca ideea constituirii unui nou „clan” nu e buna. Nu sunt bune nici „bisericutele”.


  1. 1 Bla-bla-bla, clanul Soprano | Derscanu'Blog Trackback pe 21/02/2011 la 19:48

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 137,693 hits

Top click-uri

    Urmărește-mă pe Twitter


