Cafeneaua.net: Page Rank maxim

Daca la inceput blogul meu avea un PR zero, dupa indelungi lupte, chinuieli, batai de cap si foarte multa truda psihica in sfarsit vad si eu rezultatele. Blogul meu, Derscanu’Blog al carui domeniu este http://www.cafeneaua.net a ajuns in topul cel mai mare.

Aud vorbe cum ca PR Google nu mai are relevanta. Ce vrajeaza! Daca nu mai conta PR-ul de ce toti sa chinuiesc sa il aiba mare si frumos?

Si cum spuneam, solutia am gasit-o aici. Am descoperit-o din intamplare, dar rezultatul este dincolo de imaginatie: PR-12.

Sa ai PR-12 cand cele mai tari site abia au PR-10 e ceva!

 

7 Responses to “Cafeneaua.net: Page Rank maxim”


  1. 1 BaiatulCuPizza 19/02/2011 la 22:39

    Ati iceput si voi sa falsificati butoanele cu page rak, la fel cum falsifica si Chinezu butonul cu pozitia in Zelist? 😉

  2. 3 Pato Basil 21/02/2011 la 08:59

    care 0 ca mine ai si tu:))

  3. 4 Boogie 21/02/2011 la 11:29

    Si eu tot 0 am. :)) O sa creasca el cand o sa vrea cu adevarat.

  4. 5 val33ntyn 21/02/2011 la 17:36

    e frumos sa ai si pr 🙂 da nu as folosi vrajeala aia

  5. 6 derscanu 21/02/2011 la 18:27

    @Pato Basil
    @Boogie
    Normal ca am zero, cafeneaua.net nu are vechime, dar mi-a placut idea.

  6. 7 derscanu 21/02/2011 la 18:27

    @val33ntyn
    Nu e vrajeala, e caterinca.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 136,651 hits

Urmărește-mă pe Twitter


