Imi plac 10 chestii

Articol inspirat din Zece lucruri.

Desi sunt multe cele ce imi plac, ma voi limita la 10.

  1. Erik si Dany (puii mei)
  2. Oamenii adevarati, de onoare, nu jigodiile.
  3. Natura neatinsa de om, asa cum a lasat-o Dumnezeu.
  4. Blogul.
  5. Cardul bancar in ziua de leafa.
  6. Piersicile romanesti.
  7. Prefer compania unei femei decat a unui barbat.
  8. Istoria.
  9. SF-ul.
  10. Pamfleturile de calitate.

Deh! Este posibil ca nu aceasta sa fie scara valorilor, si multe chestii care imi plac sa le fi sarit acum, caci pana la urma „RAM-ul” meu nu e chiar asa de mare pe cat as vrea.

A fost o leapsa. Poate sa o preia cine vrea. Eu de obicei nu joc leapsa, dar daca imi surade subiectul de ce nu?

3 Responses to “Imi plac 10 chestii”


  1. 1 val33ntyn 18/02/2011 la 17:25

    am scris si eu despre asta 🙂 imi place ce ai zis la 2 la 4 si la 7

  2. 2 Pato Basil 18/02/2011 la 20:35

    ma bucur ca ai preluat… si mie mi s-a parut interesanta, asa ca am raspuns afirmativ


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 137,693 hits

Top click-uri

    Urmărește-mă pe Twitter


