Nu mai faceti rate!

Cea mai mare prostie este sa faci rate cu garantie ipotecara. Din ce in ce mai multi oameni isi pierd casele. Doar in ultima luna doi colegi de ai mei au fost somati cu evacuarea. Si facand un calcul simplu, din 200 de oameni 2 vor ramane pe drumuri, adica 1% .

Este anormal sa platesti rate 5-6 ani si apoi sa fii nevoit sa parasesti locuinta. Poate ca in unele cazuri banca este singura solutie, insa o analiza mai atenta este necesara. Eu cand am facut rate la banca, un credit mititel, am primit un contract stufos, cateva zeci de pagini. Cine sa il citesca? Si am semnat. Ulterior am aflat de clauze. Dobanzi marite in caz ca…, nu stiu ce penalizare daca…. Adica m-am bagat intr-o hora de manele desi nu le sufar.

9 Responses to “Nu mai faceti rate!”


  1. 1 val33ntyn 16/02/2011 la 18:06

    nu ma 18 ani deci nu am facut rate si nici nu vreau sa fac 🙂

  2. 3 Glappy 16/02/2011 la 18:11

    Scoti din banca 10000 Ron si dai inapoi dublu.A fost treaba aia ca puteai sa-ti faci credit doar cu buletinul,iar acolo au cazut multi de fraieri.

  3. 5 Florin Morosan 17/02/2011 la 09:16

    Bun îndemnul… nu mai faceţi rate dacă nu aveţi certitudinea că puteţi plăti acele rate, altfel e de rău.

  4. 7 Boogie 17/02/2011 la 11:30

    Ai ai mei au avut rata la banca acum cativa ani si in fiecare luna se gandeau cum sa plateasca ca sa scape mai repede. Nu as face rata la banca nici daca ar fii ultima solutie.

    • 8 derscanu 17/02/2011 la 13:50

      Asa ar fi normal, insa viata ne ofera suprize cateodata.
      Adica, Doamne fereste!, se imbolnaveste un membru al familiei si nu ai bani, ce faci?

  5. 9 andreea iulia toma 22/02/2011 la 07:45

    eu am luat deja un credit de vreo 6 luni si mai am inca 9 ani si jumatate.nu e cu ipoteca, e cu garantie mobiliara, in speta masina. sincer, nu as mai face credit, nu din cauza ca la final dau inapoi inca jumatate din suma imprumutata, ci prin prisma stresului pe care il ai cand te stii cu datorii la banca.asa ca eu nu as recomanda creditul. totusi, cand stai cu chirie si in loc de asta te gandesti sa faci mai bine un credit, partial as fi de acord, pentru ca,in fond, acelasi stres lunar il ai si pentru a plati chiria,iar acei bani practic ii pierzi, nu te alegi decat cu faptul ca stai acolo, nimic palpabil.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 134,930 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


