Viitorul omenirii: bulangeala?

Opinia mea despre homosexuali o stiti deja, asta daca imi citit blogul. Fiecare sa faca ce vrea in plapuma sa, dar fara parade si promovare.

Din pacate vad in multe filme straine cum barbati se iubesc cu barbati si femei cu femei. In unele filme se promoveaza direct acest lucru, in altele se promoveaza mascat. Caci daca personajul principal e popo, si lumea iubeste personajul pozitiv … ca doar nu o iubi pe cel negativ?

Deci promovarea homosexualitatii poate dauna societii.

Dar mai este ceva, ceva grav.

In ultimul timp s-au nascut mai multi baietei decat fetite. Si cand baieteii astia vor creste mari de unde fete? Si atunci: bulangeala. Mai doriti-va si fete mai oameni buni caci numai baieti e cam aiurea!

5 Responses to “Viitorul omenirii: bulangeala?”


  1. 1 BaiatulCuPizza 14/02/2011 la 20:52

    Parca sunt mai multe femei decat barbati…
    Cat despre poponari nu aveam nimic pana in momentul in care i-am vazut pe unii cum isi dadeau limbi in plina strada (aveam 10 ani atunci) si mi-au facut scarba. Ba daca se iubesc asa mult, atunci de ce trebuie sa stim si noi astia normali?

  2. 2 val33ntyn 15/02/2011 la 16:10

    =))eu din cate stiu sunt mai multe femei pe lume decat barbati da daca tu zici ca mai nou se nas numai baieti. Era perioanda aia cand barbatii isi doreau un baiat si cand colo fata acuma ar sa isi mai doreasca o fata

    • 3 derscanu 15/02/2011 la 16:48

      Intr-adevar sunt mai multe femei si asta pentru ca ele au media de viata mai mare. Insa pentru cei de 20 de ani sunt mai multi baieti iar in viitor vor fi si mai multi.

  3. 4 andreea iulia toma 23/02/2011 la 14:39

    Eu mi-am facut datoria pentru a nu incuraja homosexualitatea. Am facut doua fete. Sa mai faca si altii. :))


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


