Nu ai bani, nu mai fuma!

Eu sunt fumator, stiu ce greu e fara tigari, adica fara bani de tigari. Caci bani de sunt nu imi e lene sa merg la magazin sa cumpar, dar e criza, mare criza, cel putin la mine, nu stiu la altii cum o fi.

Se intampla, in ultimul timp din ce in ce mai des, sa nu am bani de tigari. Cum salariul il iau doar o data pe luna, primele doua saptamani nu imi fac griji, apoi e mai greu. Si raman fara. Bun. Ce sa fac. Fara tutun parca sunt disperat: ma supar din orice, sunt stresant pentru altii, nu ma concentraz, nu fac nimic bun. Adica o leguma.

Insa imi este rusine sa cer tigara. Rabd, tac, inghit in sec, dar nu cersesc. Asa am fost eu prost educat sa am obraz. Altii insa …. Merg pe strada, sau oriunde, si fumez. Si vine la mine cu tupeu unul si altul: „Ai si tu o tigari!

„Pai am dar nu am. Stii cat e pachetul? 11,2lei.”

Dar el saracul nu stie. Nu a mai cumparat de ani de zile. Unii fumeaza gratis, sunt smecheri. Dar teapa, de la mine nu vedeti nici chistocul. De mancare nu imi cere nimeni insa tigara parca e iarba dracului.

13 Responses to “Nu ai bani, nu mai fuma!”


  1. 1 Florin Morosan 15/02/2011 la 08:46

    Norocul meu că nu fumez… La ce preţuri au ţigările cred că mă lăsam de două. Da, ştiu că e greu să te laşi, am multe persoane în jurul meu care îmi spun că nu pot fără ţigări, sunt nervoşi, etc…

  2. 3 Boogie 15/02/2011 la 09:12

    Si eu sunt fumator si tot asa, cand nu am tigari nu fumez. Si rar mi s-a intamplat ca lumea sa vina sa imi ceara pe strada tigari, mai repede vin cersetorii decat fumatorii.

  3. 5 val33ntyn 15/02/2011 la 16:08

    nici eu nu fumez, am si eu colegi care mai cer cateodata bani imprumut pe motiv ca le e foame si au uitat banii sau nu mai au etc, iar cand iesi afara ii vezi cu fumu in bot.

  4. 6 phidas 15/02/2011 la 16:50

    E bine! Cel mai ieftin pachet de tigari sa fie 20 de lei. 🙂

  5. 7 derscanu 15/02/2011 la 19:35

    Si ce daca? Fumatorii cotizeaza.

  6. 8 Mihai Motrescu 16/02/2011 la 01:09

    am un prieten si lucram astavara cu el…daca avea doar 10 lei dimineata isi lua tigari si imprumuta bani de mancare ca i-era rusine sa imprumute pentru tigari….si omul se lupta sa se lase dar nu reusea..

  7. 9 Pato Basil 17/02/2011 la 10:43

    nu ai bani? te apuci de furat:), nu asa fac toti:(?

  8. 11 Kronosblog 17/02/2011 la 19:27

    Stiu cum e frate fara tigari. Cel mai nasol! Mai ales dupa ce mananci ceva consistent!

  9. 12 andreea iulia toma 22/02/2011 la 07:51

    te inteleg perfect.ma enerveaza la culme „cersetorii” de tigari(nu stiu de ce, dar sunt preponderent din aia cu „rr” in fata.iti urmaresc fiecare miscare cand scoti pachetul si apoi vin la tinesi cer o tigara.bineinteles ca eu nu le dau,mai ales ca multi sunt fara varsta de buletin.
    cat despre bani de tigari, intr-adevar e cam grea problema.dat fiind ca tigarile mele de la 7,5 ron au ajuns in 2 ani la 11,5 ron,iar veniturile nu au crescut de atunci, e cam gaura in buget.dar si asa, nu sunt eu de vina ca fumez, ci aia care au marit pretul in halul asta.eu una,prefer sa n-am ce manca decat sa n-am ce fuma :))

  10. 13 tigari electronice 11/05/2011 la 05:14

    o idee ar fi ca tigarile sa fie atat de scumpe incat omu sa nu si le mai poata permite, sa devina un lux


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,323 hits

Urmărește-mă pe Twitter


