Nici cu stiu ce titlu sa ii pun

 

Vad un anunt pe Google Adsense. Unul intrigant, caci de obicei nu prea dau click pe reclame.

blogging planteledarius.blogspot.com
uitati-va la blogul meu este cel mai bun

Cam esa era ilustrat anuntul. Neavand posibilitatea sa ii fac o captura l-am aranjat si eu sa semene cu cel din reclama Adsense. Eu am pus si link catre el, probabil ca omul e tare suparat de faptul ca nu ii trece nimeni pragul. Pai asa blog, e normal sa ai zero vizitatori.

Ce nu inteleg eu este de ce arunci ce banii pe reclama. Ca la un articol pe blog si ala copiat de la Wikipedia….. Dar, uite asa ca sunt eu baiat bun ti-am facut eu reclama, si crede-ma e mai buna decat Adsense.

7 Responses to “Nici cu stiu ce titlu sa ii pun”


  1. 1 val33ntyn 15/02/2011 la 16:12

    =)) da ce sai faci toti pot sa isi faca un blog dar nu toti pot avea si succes cu blogul lor :))

  2. 3 Glappy 16/02/2011 la 10:28

    i-ai facut reclama,lumea intra de la tine si iese de la el la fel de repede precum era curiozitatea de mare :)).

  3. 4 Pato Basil 17/02/2011 la 10:44

    vrea sa faca ceva de nisa…probabil etonobotanice ceva!

  4. 6 Pato Basil 18/02/2011 la 20:37

    probabil… a capatat un voucher din ala pe care l-am pus eu la bataie in concurs! am vazut ca tot mai multi bloggeri isi fac publicitate, eu nu l-am folosit fiindca am considerat ca nu e targetul meu.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,294 hits

Urmărește-mă pe Twitter


