Moderarea comentariilor

Stiu ca au scris si altii pe tema asta. Stiu ca exista programe speciale pentru a trimite comentarii aiurea, adica spam. Si stiu ca atunci cand ai peste 1000 vizite pe zi poti avea si sute de comentarii.

Stiu asta, dar tot nu inteleg de ce? Bine, moderezi comentariul, dar daca vezi ca nu e nimic in neregula cu el de ce nu il publici?

Acum fiecare face ce vrea cu site/blog-ul lui. Insa pare nesimtire groasa. Macar anuleaza comentariile si gata, ca nu esti tu Mircea Badea. Despre el stim ca nu permite comentarii decat daca il lauzi, asa ca hentz.

suresa img: konkuri.com

P.S. La cine am facut referirea nu se afla in blogrollul meu.

6 Responses to “Moderarea comentariilor”


  1. 1 Boogie 13/02/2011 la 10:31

    Eu mereu am optinuea cu moderarea comentariilor setata pe blog. Personal ma ajuta foarte mult, pentru ca unele comentarii chiar nu isi au loc printre anumite posturi si de ce sa il public daca e exact pe langa cu postul respectiv ? Nu are nici un sens.

  2. 4 Florin Morosan 13/02/2011 la 11:32

    Am păţit şi eu la fel…
    Eu nu am opţiunea de moderare a comentariilor activate. În schimb, dacă se mai strecoară vreun comentariu nelalocul lui, atunci îl şterg. Momentan nu am avut ocazia să dau peste un astfel de comentariu…

  3. 5 val33ntyn 14/02/2011 la 16:24

    da si eu am aia cu moderarea ca nu stiu ce nebun ma mai injura :)) asa aprob eu ce imi convine

  4. 6 Isis 11/03/2011 la 15:46

    Am optat pentru moderarea comentariilor ca incepator intr-ale scrisului pe blog. Nu stiam exact ce inseamna nici macar un blog, daramite un comentariu! Un singur comentariu nu e la vedere, si asta la cererea celui care l-a lasat. Pastrez in continuare moderarea, pentru ca am descoperit in timp o lume virtuala tare pestrita…


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 133,492 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


