Infatisare blog

Cum spuneam si in mai multe randuri, sunt pretentios cu spectul fizic al blogului meu.

De aceia am testat mai multe variante pana acum. Am gasit aceasta tema, este clara, simpla, draguta. Asa ca pentru blog.

Mie imi place nu stiu daca si cititorilor. Oricum, stiu ca nu este o idee  prea buna sa tot schimb tema. Sper ca nu o voi mai schimba mult timp de acum incolo.

Tema am gasit-o aici.

9 Responses to “Infatisare blog”


  1. 1 DannielPH 13/02/2011 la 20:11

    Intradevar este foarte frumoasa tema.

  2. 2 Mihai Motrescu 14/02/2011 la 01:25

    apreciez simplitatea acestei teme….chiar e faina:)

  3. 3 Florin Morosan 14/02/2011 la 09:28

    E ok tema.
    La fel sunt şi eu când vine vorba de tema pentru blog. Nu ştiu de câte ori am schimbat temele… 🙂

  4. 4 Boogie 14/02/2011 la 09:33

    Tema asta e mai faina decat anterioarele. Numai sa iti placa si tie, pentru ca peste cateva zile sa nu o schimbi iar.

  5. 6 val33ntyn 14/02/2011 la 16:24

    felicitari arata foarte bine tema

  6. 7 Pato Basil 17/02/2011 la 10:42

    nu-i rau dar cafeneau te duce la o ceasca cu cafea:))sau de ceai …sau un mediu urban-:D sunt eu asa mai carcotas

  7. 9 Reclame Tv 04/03/2011 la 00:32

    In loc de „aspect fizic” ai putea folosi imagine vizuala, da mai bine in context.
    Tema este aerisita nimic de zis, dar incearca sa inlocuiesti culoarea maro … cu albastru de exemplu. E o sugestie.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,921 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


