Sarac cu duhul nu inseamna sa fii prost

Initial aceasta expresie nu a fost folosita in sensul in care il intelegem noi astazi.

In zilele noastre spunem despre cineva ca e sarac cu duhul, adica este mai slab cu „calculatorul”. Totusi insemnatatea acestei expresiii era: sarac in informatii inutile si aberante.

Adica eu citesc 100 de carti scrise de niste persoane fara talent dar cu bani care au vrut sa ramana si ele in istorie ca fiind artisti. Si la ce imi folosesc mie? Imi incarca mintea cu aberatii fara sens.

7 Responses to “Sarac cu duhul nu inseamna sa fii prost”


  1. 1 Doru 09/02/2011 la 23:43

    Acum, dacă rezonezi cu cele scrise de aceia fără talent, totul este în regulă. Grav şi inutil este dacă îţi sunt propuse operele ca obiect de studiu, iar cei care-ţi cer asta sunt chiar autorii.

  2. 2 val33ntyn 10/02/2011 la 18:15

    cand esti sarac cu duhu esti prost parerea mea

  3. 3 Pato Basil 10/02/2011 la 19:08

    parerea mea este ca nu se merita sa cumperi carti scrise de botezatu,prigoana, si iri sau moni…

    in alta ordine de idei ai grija ca nu prea te incadrezi in pagina, cand pui fotografii si parerea mea e ca ar trebui sa scoti adsensul din articol atata timp cat ai si sub el si langa el…nu de alta dar sa nu exagerezi cu reclamele in detrimentul unui blog de calitate! Mai auzit ca vreau sa-mi iau un Duster din banii de blog si vrei sa imi dovedesti ca se poate mai bine:))?

  4. 4 derscanu 10/02/2011 la 19:49

    @Pato Basil
    Templatul asta e facut special pentru Adsense. Insa tu ai dreptate e cam sufocant cu atata reclama. Insa ma tot zbat sa aplic o tema si nu imi iese.

  5. 5 Pato Basil 11/02/2011 la 14:20

    uite ca ai un click de la mine:))

  6. 6 Boogie 11/02/2011 la 20:37

    Acum multe cuvinte au luat cu totul o alta intorsatura. Fiecare intelege ce vrea si ce poate.


  1. 1 Cont de PayPal... | Blogul unui pui de Moroşan... Trackback pe 11/02/2011 la 14:31

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,294 hits

Urmărește-mă pe Twitter


