Despre blogul lui Doru

Am vazut o chestie interesanta. Doru organizeaza pe blogul sau un concurs. Un concurs interesant.

Eu am aflat despre acest concurs din alta sursa, si anume dintr-un articol pe blogul Pato Basil. Am ramas mirat cum un blogger ataca asa dur un alt blogger. Apoi m-am dumerit. Concursul lui Doru cerea ca toti participantii sa ii critice cat mai dur blogul. Ei bine chiar imi place aceasta idee.

Multi au facut concursuri in care concurentii trebuiau sa gadile si sa enumere marile valori ale respectivului blog, dar nu si in acest caz. Acum ramane de vazut cat de duri vor fi bloggeri cu Doru. Eu nu particip la concurs deci nu critic si nici nu laud, fac doar reclama concursului.

4 Responses to “Despre blogul lui Doru”


  1. 1 val33ntyn 08/02/2011 la 18:32

    interesant concursu 🙂 poate ma bag si eu

  2. 2 Pato Basil 08/02/2011 la 19:31

    ei inca am fost cu bun simt:)),finut ca sa zic asa!La ce vroia el!

  3. 3 Florin Morosan 09/02/2011 la 08:39

    E chiar interesant concursul. Am văzut pe mai multe bloguri câ îl tot critică lumea şi mă gândeam ce or avea cu omul?
    Pe urmă am văzut că de fapt asta era cerinţa concursului.

  4. 4 Pato Basil 29/05/2011 la 19:21

    la fel de interesant s-a scufundat!


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 137,693 hits

Top click-uri

    Urmărește-mă pe Twitter


