Bula: eu vreau nota 5

Era mai demult un banca:

La examen elevii erau ascultati pe rand.

Ionescu a raspuns corect la toate intrebarile.

-Bravo Ionescu, nota 10.

Paraschiv a raspuns si el, binisor. Bine Paraschiv nota 9.

In acest timp Bula se prapadea de ras.

Au urmat altii, Ion 8, Georgescu 8, Tinca 7, etc…. Bula 5.

Cand a auzit Bula ca a primit nota 5 a inceput sa topaie de bucurie si batea din palme. Profesorul foarte mirat de comportamentul sau il intreaba:

-Bula, tu chiar nu stii ca aceste note reprezinta viitorul tau?

-Ba da, zise Bula, si inca foarte bine.

-Explica-mi te rog, caci atat eu cat si colegii tai nu mai intelegem nimic.

-E simplu. Cei cu nota 10 merg la Bucuresti, cu 9 in Brasov si Constanta, cu 8 in Suceava si…….. Iar astia cu 6, 5, 4 nu au unde. Ei sunt nevoiti saracii se se chinuie cat mai departe de casa:  Germania, Canada….

3 Responses to “Bula: eu vreau nota 5”


  1. 1 BaiatulCuPizza 08/02/2011 la 16:50

    Daca ar fi asa cu totii am fi mult mai relaxati la examene.

  2. 2 val33ntyn 08/02/2011 la 17:25

    In acest caz vreau si eu tot 5 :))

  3. 3 Mihai Motrescu 11/02/2011 la 12:51

    ma tem acuma ca o sa meraga si cei cu 10 in germania:)….oare ti-a mai zis ca arata foarte bine cafeneaua ta?


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 133,706 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


