Templates pentru wordpress

Nu am ce face. Sunt mort dupa wordpress. Am incercat jombla, nu am inteles prea bine cu se mananca, deci nu imi place. Drupal, si mai complicat.

Cautand dupa un CMS,  free desigur, am observat ca sunt zeci de astfel de solutii. Totusi, cea mai respectata, cea mai indragita si cea mai folostita este wordpress.

Problema cea mai spinoasa ramane tema sau in alte cuvinte sablonul. Parca nu imi place niciunul. Cand eram pe wordpress.com eram limitat la cateva teme. Acum caut pe net, tot moca caci banii sunt cu minus, si nu gasesc nimic pe gustul meu.

Stie cineva un site serios cu teme free  de unde sa pot alge?

3 Responses to “Templates pentru wordpress”


  1. 1 val33ntyn 06/02/2011 la 18:21

    wparhive.com, top-wordpress.net, si sunt multe alte siteuri de teme free

  2. 2 IoneT 07/02/2011 la 11:58

    eu nici`odata n`am gasit o tema pe gustul meu …
    credk cel mai bine e sa inveti si sa`ti faci propria
    tema… e ceva mai greu dar asa ai putea avea o tema
    care ti`ar putea defini blogul

    • 3 derscanu 07/02/2011 la 12:46

      Am inceput sa lucrez la una dar am renuntat din lipsa de timp, plus ca m-am lovit de foarte multe lucruri pe care nu le cunosc.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 133,555 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


