Sotia sau copiii?

Iata o dilema, o provocare. Cineva m-a intrebat:


Daca din motive obiective ar trebui sa algei intre sotie si copii, ce ai alege?

Raspunsul meu: fara sa se supere sotia mea pe mine, as alege copiii.

Voi ce ati alege?

sursa imagine: www.crestinulazi.ro

3 Responses to “Sotia sau copiii?”


  1. 1 val33ntyn 06/02/2011 la 11:36

    Sincer as face tot posibilul sa iau cu mine si copii si nevasta cred, ii iubesc la fel si daca tot nu pot o sa murim toti daca e vorba de moarte sau un caz de genu 🙂 sincer nu cred ca pot alege intre nevasta si copii

  2. 2 Florin Morosan 06/02/2011 la 12:03

    Cred că aş alege tot copiii (ok, nu am nici soţie, deci nici copii). Oricum, grea alegere…

  3. 3 Serginho 06/02/2011 la 12:32

    nu sunt intr-o masura sa raspund la aceasta intrebare fiindca inca nu am ajuns asa de departe in viata. Dar cert e ca as incerca sa ma sacrific eu pentru ei si daca chiar nu as reusi nicicum… as alege copiii fiindca ei nu si-au trait destul viata.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 137,693 hits

Top click-uri

    Urmărește-mă pe Twitter


