Muzica alina sufletul

Stres, suparare, probleme cat cuprinde, timpul limitat, diverse lucruri care ne intristeaza, tradere, boala, saracie, si multe alte motive de mahnire gasim in viata noastra.

Unii isi ineaca amarul in bautura, altii in alte alea. Insa cine incearca sa alunge supararea prin muzica va avea de castigat. Muzica, dincolo de placerea simtului auditiv, are un rol extraordinar in a imprima sufletului o linie. Iar daca genul muzical este de relaxare, sufletul se va relaxa.

Din pacate multi oameni sunt educati gresit, si inteleg prin muzica altceva decat ar fi normal. Eu nu vrea sa spun ca genul hard rock nu este muzica, dar in nici un caz nu relaxeaza, din contra. La fel si manelele. Manelele atrag prin ritmul vioi dar nu poate fi vorba de relaxare.

Pe un C.D. scria: muzica de relaxare. Ma asteptam la ceva, cand colo surpriza: Salam. Pai daca lalaiala aia o numim muzica de relaxare inseamna ca ne-am tampit de tot. Respect gustul fiecaruia, dar trebuie sa recunoastem faptul ca o parte a muzicii din ziua de astazi nu poate fi numita muzica: ci zgomot.

2 Responses to “Muzica alina sufletul”


  1. 1 val33ntyn 06/02/2011 la 18:18

    Imi place, tot ce e romanesc in afata de manele si populara dar ascult si muzica straina

  2. 2 Florin Morosan 06/02/2011 la 19:06

    Ascult şi eu muzică din când în când… nu ştiu dacă chiar mă relaxează, dar măcar mă ajută să uit de probleme pe moment. Ce recomanzi pentru relaxare?


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,293 hits

Urmărește-mă pe Twitter


