LCD televizoare

Eu am un televizor mai vechi, un Universum – senator monitor. Insa in viitor, daca se va strica actualul il voi schimba, normal.

 

As vrea o plasma, sau un LCD. Insa mama ei de criza, parca nu ma indur sa dau atatia bani. As putea apela la un magazin online: Market online, ca doar sunt afiliat la ei. Sau as merge in Moll, sau la Altex, Domo etc.

Am invat insa ca nu trebuie sa cheltuiesc nici un banut decat daca este musai nevoie. Iar televizorul meu actual functioneaza destul de bine.

P.S. Asta pentru ca muncesc pe bani, daca as avea bani nemunciti nu mi-ar pasa de ei.

4 Responses to “LCD televizoare”


  1. 1 val33ntyn 06/02/2011 la 18:11

    Corect, e bine ca apreciezi valoarea banului 🙂

  2. 2 Florin Morosan 06/02/2011 la 19:02

    Eu tot un televizor normal am, nu plasmă sau mai ştiu eu ce… e vechi de vreo 5 ani sau mai bine. mai face figuri din când în când dar momentan e ok ăsta, că bani pe altu nu mă îndur să dau…

  3. 3 adriank 06/02/2011 la 22:26

    cand vine vorba de aparatura, gen televizor, aparat foto, telefon, e bine sa cumperi scump si rar, cam asta e reteta succesului, parerea mea. daca te zgarcesti ai parte si de un lucru de calitate slaba care nici nu tine mult. iar cand vine vorba de televizor iti recomand LCD-ul, de preferat Samsung.

  4. 4 Boogie 07/02/2011 la 11:30

    Si la mine e exact la fel. Televizorul cateodata mai da rateuri, dar in esenta inca mai functioneaza. Pana nu decedeaza nu se schimba.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,239 hits

Urmărește-mă pe Twitter


